یک رسید ارزان قیمت بازی آنلاین که چند صد میلیون دلاری شد

0
740
یک رسید ارزان قیمت بازی آنلاین که چند صد میلیون دلاری شد|کالاسودا

یک رسید ارزان قیمت بازی آنلاین که چند صد میلیون دلاری شد|کالاسوداکالاسودا_یک کلکسیونر مشهور مدعی است رسید خریدی را که متعلق به یکی از ستاره های فقید موسیقی بین المللی است در دست دارد . رسیدی که در رسانه های مجازی جنجال بسیاری برپا کرده است .

این کلکسیونر با انتشار تصویری از خرید به وسیله دستگاه کارتخوان به سرعت مشهور شده است  . این رسید که نام مایکل جکسون روی آن هک شده است ، در عرض یک روز با تقاضاهایی چند صد دلاری رو به رو شده است .

مووضع جالب تر این است که دستگاه صادر کننده این رسید با یک دستگاه بازی های کامپیوتری مرتبط بوده . رسیدی که نشان می دهد این موزیسین مشهور عادت داشته گاهگداری سری به سرویس های ارائه بازی های آنلاین بزند .

اما این رسید چگونه به دست کلکسیونر خوش شانس رسید ؟

این فرد طی گشت و گذار در بازار کلاه  فروش ها و در جریان یک حراجی رسید مذکور را دیده و در ازای تنها ۲۰ دلار خریداری کرده است . جالب است که فروشن ده این رسید چندان اطلاعی از اهمیتش نداشته و حتی خود کلکسیونر نیز مطمئن نبوده خرید ارزشمندی انجام داده است .

اگرچه تاریخ درج شده روی این رسید به زمانی بالغ بر۲۶ سال پیش می رسد اما به نظر می رسد طرفداران این هنرمند مشهور با مرگ وی فراموشش نکرده اند و هنوز هم دوست دارند وابستگی خود را به وی نشان دهند.

درست پس از ان که تصاویر مرتبط با این رسید در رسانه ها پخش شد، تعداد زیادی از کاربران شبکه های اجتماعی داوطلب خرید رسید مذکور شدند تا حدی که کار به حراجی آنلاین رسید .

از سوی دیگر برخی از کاربران نیز با به راه انداختن کمپ های مختلف،نگرانی خود را نسبت به این خرید و فروش نشان داده و خواستار دخالت خانواده جکسون ها هستند .

جالب ترین نکته این که ، برخی از خریداران ملیتی غیر آمریکایی دارند . نظر شما چیست؟آیا خرید و فروش چنین کالاهایی به شکل آنلاین  درست و منطقی است یا افراطی و اشتباه ؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها