یک ساعت با دو نمایشگر!

0
947

کالاسودا – ساعتهای هوشمند دو نمایشگری که به بازار عرضه می شوند، اغلب دارای مشکلاتی چون سنگین وزن شدن و مشکلات باطری هستند.

اما ساعت دو لایه TicWatch Pro که امروز رونمایی شد بسیاری از این مشکلات را برطرف کرده است. کمپانی هوش مصنوعی به نام Mobvoi روش جدیدی توسعه داده که می‌تواند انرژی را بهتر ذخیره کرده و گجت را تا ۳۰ روز روشن نگه دارد. شرکت یاد شده موفق شده که این تکنولوژی را در ساعت‌ دو نمایشگره Ticwatch Pro پیاده کند.

یکی از جذابیت های این ساعت هوشمند این است که دارای دو اسکرین به جای یکی است. شاید در وهله اول که این خبر را بشنوید تصور کنید که این کار به تخلیه بیشتری باطری این ساعت منجر شود، اما این باطری ۴۱۵ میلی آمپری خیال شما را از این حالت راحت کرده است. باتری این گجت قادر است که برای ۲ روز از حالت هوشمند پشتیبانی کند. علاوه بر این زمانی که حجم باتری کم شود یا بر حسب دلخواه می‌توان وضعیت ساعت را به حالت ضروری تغییر داد.

اگر به دنبال قابلیتها کامل این ساعت هوشمند هستید، باید بدانید این ساعت مدور دارای اسکرین OLED 1.39 اینچی با رزولوشن ۴۰۰ در ۴۰۰ به عنوان صفحه اصلی است. هنگامی که از این ساعت استفاده نمی کنید، یا هنگامی که نیاز به  ذخیره باطری بیشتری هستید، می توانید صفحه FSTN LCD شفاف را جایگزین ان کنید تا باطری کمتری مصرف کند. نمایشگر ال سی دی یک نمایشگر کم مصرف سیاه و سفید است که بر روی نمایشگر OLED قرار می گیرد و به علت شفافیت مشاهده نمایشگر OLED که در زیر آن قرار دارد را ممکن می کند.

اگر به دنبال جذابیت و زیبایی هستید، TicWatch Pro می تواند به یک انتخاب ایده آل برای شما تبدیل شود. خوشبختانه این ساعت دارای سیستم عامل سنتی Wear OS است که در ساعتهای هوشمند گوگل وجود دارد و بر خلاف برخی ساعتهای هوشمند شما را به جزیره ناشناخته تایزن پرتاب نمیکند.

ساعت هوشمند TicWatch Pro به یک پردازنده قدیمی کوالکام اسنپدراگون Wear 2100 با ۵۱۲ گیگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه مجهز شده است و دارای قابلیت هایی همانند NFC برای گوگل پلی، اتصال به وای فای و بلوتوث و GPS برای ردیابی است. سنسورهای موجود در این ساعت شامل سنسور های حرکتی، ژیروسکوپ و حسگر ضربان قلب است که حتی حالت باطری کم نیز کار می کند.

قیمت این ساعت ۲۵۰ دلار است که در مقایسه با قیمت ساعت های هوشمند دیگر منطقی به نظر می رسد. ساعت هوشمند شرکت Mobvoi امروز در آمازون برای فروش قرار گرفته و کاربران می توانند پس از ثبت سفارش تا ۱۵ آگوست این ساعت را دریافت کنند. این بخشی از برنامه Amazon Prime Day است و به همین دلیل از هم اکنون این ساعت در سایت آمازون قرار گرفته است.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید