۱۰ گوشی برتر ویژه گیمرها در سال ۲۰۱۸

0
1862

کالاسودا_امروز هم بار دیگر می خواهیم راجع تلفن های همراه برتر در زمینه گیم صحبت کنیم و تعدادی دیگر از آنها رو می خواهیم به شما عزیزان معرفی کنیم.

فاکتورهای پیشنهادی ما در زمینه خرید تلفن های همراه سرعت چیپسِت ها، چیپ های گرافیک، رم و اکوسیستم اپلیکیشن ها، همگی می تواند دلایل برتر بودن تلفن های همراه اپل در بازار رقابتی باشد. همیشه برای این تلفن های همراه بازی های بیشتر تولید می شود و سپس نسخه اندروید اون به بازار عرضه می شود.

در مجموع ما تمامی گزینه های موجود در این زمینه بررسی کردیم و تلفن های همراه رو در زمینه گیم، قدرت پردازنده ها، کیفیت صفحه نمایش، اندازه باتری آنها، پشتیبانی VR و خیلی مسایل دیگر رو در نظر گرفتیم تا بتوانیم بهترین ها رو برای شما دوستان انتخاب کنیم.

  • Moto Z2 Force

بازی همراه با یک دسته برای انجام بهتر بازی ها

وزن : ۱۴۳ گرم

ابعاد : ۱۵۵.۸ * ۷۶ * ۶.۱میلی متر

OS : Android 8

ابعاد صفحه : ۵.۵ اینچ

رزولوشن : ۱۴۴۰ * ۲۵۶۰

CPU : Snapdragon 835

RAM : 4GB  یا ۶GB

حافظه داخلی : ۶۴/۱۲۸ GB

باتری : ۲۷۳۰mAh

دوربین پشت : ۱۲MP

دوربین جلو : ۵MP

این تلفن همراه یکی از گوشی ها جالب در زمینه بازی می باشد. این گوشی یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچ و HD دارد که یکی پردازنده قدرتمند با نام Snapdragon 835 نیز بر روی اون تعبیه شده است اما اینکه بخواهیم بگوییم این گوشی بهترین برای گیم می باشد حرف درستی نیست. باتری این تلفن همراه شاید قدرت کافی برای گیم رو به مدت یک روز کامل نداشته باشد اما ترفندهایی برای بیشتر شدن طول عمر باطری اتخاذ شده است.

این تلفن همراه همچنین دارای یک گجت می باشد که بر روی گوشی نصب می شود و شما می توانید با این دسته بازی های خود رو انجام دهید. استفاده از این دسته ها باعث می شود تا شما وضوح بیشتری در زمان بازی داشته باشید.

زمانی هم که صحبت از واقعیت مجازی می شود این تلفن همراه آماده ی خودنمایی است. این تلفن همراه از برنامه Google daydream استفاده می کند که در کنار VR شرکت سامسونگ جز بهترین ها می باشد.

  • Google Pixel 2 XL

از سری گوشی های جذاب Pixel  می باشد

وزن : ۱۷۵ گرم

ابعاد :۱۵۷.۹ * ۷۶.۷ * ۷.۹ میلی متر

OS : Android 8

ابعاد صفحه : ۶ اینچ

رزولوشن : ۱۴۴۰ * ۲۸۸۰

CPU : Snapdragon 835

RAM : 4GB

حافظه داخلی : ۶۴/۱۲۸ GB

باتری : ۳۵۲۰mAh

دوربین پشت : ۱۲MP

دوربین جلو : ۸MP

این تلفن همراه جز بهترین و بزرگترین کارهای شرکت گوگل می باشد که از نظر گیم و بازی هم جز بهترین ها است. صفحه نمایش ۶ اینچی این اجازه رو به شما می دهد که به راحتی بازی های خود رو انجام دهید و دیگر شست های شما صفحه نمایش رو نپوشاند. رزولوشن این صفحه نمایش هم به کیفیت هرچه بیشتر اون کمک شایانی می کند.

این تلفن همراه هم همانند خیلی از تلفن های همراه دیگر از چیپ ست Snapdragon835 استفاده می کند که به پردازش و فرآیند هرچه بیشتر تلفن همراه کمک می کند. این گوشی هم از سیستم VR پشتیبانی می کند.

باتری ۳۵۲۰mAh این تلفن همراه کمک می کند تا شما زمان بیشتری رو بازی بپردازید.

  • LG V30

بهترین گوشی LG برای بازی و گیم

وزن : ۱۵۸ گرم

ابعاد :۱۵۱.۷ * ۷۵.۴ * ۷.۳ میلی متر

OS : Android 7

ابعاد صفحه : ۶ اینچ

رزولوشن : ۱۴۴۰ * ۲۸۸۰

CPU : Snapdragon 835

RAM : 4GB

حافظه داخلی : ۶۴/۱۲۸ GB

باتری : ۳۳۰۰mAh

دوربین پشت : ۱۶MP + 16MP

دوربین جلو : ۵MP

این تلفن همراه در کل گوشی مناسبی است. این تلفن همراه دارای صفحه نمایش فوق العاده و مناسبی برای بازی می باشد و می تواند تجربه خوبی برای بازی باشد. این تلفن همراه با صفحه نمایش ۶ اینچی خود همگام با تلفن همراه Pixel دارای قدرت مناسبی در پردازش هستند و همچنین در بخش VR حرف زیادی برای گفتن دارند.

باتری این تلفن همراه هم مناسب برای گیم می باشد. اگر هم فضای داخلی این تلفن همراه برای شما مناسب نبود می تواند یک SDcard هم به تلفن همراه اضافه کنید. این گوشی در کل گوشی خوبی برای بازی و گیم می باشد.

  • Asus Zenfone 4 Pro

یک گوشی مناسب با قیمت خوب

وزن : ۱۷۵ گرم

ابعاد :۱۵۶.۹ * ۷۵.۶ * ۷.۶ میلی متر

OS : Android 8

ابعاد صفحه : ۵.۵ اینچ

رزولوشن : ۱۰۸۰ * ۱۹۲۰

CPU : Snapdragon 835

RAM : 6GB

حافظه داخلی : ۶۴/۱۲۸ GB

باتری : ۳۶۰۰mAh

دوربین پشت : ۱۲MP + 16MP

دوربین جلو : ۸MP

این تلفن همراه دارای یک پردازنده قوی و قیمت مناسب می باشد که می تواند برای هر قشری مقرون به صرفه باشد. صفحه نمایش این تلفن همراه هم Full HD می باشد.

این تلفن همراه هم همانند خیلی از گوشی های دیگر از پردازنده Snapdragon استفاده می کند و در زمینه Full HD عالی عمل می کند.

باطری ۳۶۰۰mAh هم با توجه به عمر طولانی می تواند تجربه خوبی برای بازی باشد. شما همچنین با وجود یک فضای داخلی مناسب می توانید از تمام ظرفیت این گوشی به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

  • Samsung Galaxy S8

این تلفن همراه در سال گذشته جز بهترین گوشی ها در زمینه گیم بود.

وزن : ۱۷۳ گرم

ابعاد :۱۵۹.۵ * ۷۳.۴ * ۸.۱ میلی متر

OS : Android 8

ابعاد صفحه : ۶.۲ اینچ

رزولوشن : ۱۴۴۰ * ۲۹۶۰

CPU : Exynos 88895

RAM : 4GB

حافظه داخلی : ۶۴ GB

باتری : ۳۵۰۰mAh

دوربین پشت : ۱۲MP

دوربین جلو : ۸MP

تلفن همراه Galaxy 8 کارهایی مشابه S9 رو انجام می دهد ولی نکته اصلی این است که این تلفن همراه ارزان تر می باشد. این تلفن همراه از یک باطری فوق العاده، صفحه نمایشی مناسب بهره می برد و اینکه گجت VR نیز بر روی اون به راحتی نصب می شود.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها