۷ افزونه‌ی کاربردی سافاری در آیفون و آیپد

0
219

در نسخه‌ی iOS 15 آیفون و آیپد، مرورگر سافاری افزونه‌های جدید و کاربردی را در اختیار کاربران قرار داده است. در این مطلب با ۷ افزونه‌ی کاربردی سافاری در آیفون و آیپد آشنا می‌شوید که ارزش نصب کردن دارند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از howtogeek، شما می‌توانید به مسیر Settings > Safari > Extensions بروید تا لیستی از افزونه نصب شده در سافاری را مشاهده کنید.

علاوه بر این در این بخش می‌توان به افزونه موردنظر دسترسی‌های لازم را داد؛ تا در صورت استفاده از آن از شر پنجره‌های پاپ آپ مکرر مجوزها خلاص می‌شود.

۷ افزونه‌ی کاربردی سافاری در آیفون و آیپد

دارک مود در سافاری

بسیاری از وب‌سایت‌ها از تم‌های تیره پشتیبانی می‌کنند. Turn Off the Lights یکی از افزودنه های رایگان است که می‌تواند محیط سافاری را تیره کند تا در شب چشمانتان اذیت نشود.

اگر از Turn Off the Lights راضی نیستید، Nitefall جایگزین خوبی است اما تنها در تعداد محدودی وب سایت قابل استفاده است. دارای سه تم تاریک، پشتیبانی از نقشه‌ها و تنظیمات خاص است.

مدیرت تب‌های مرورگر سافاری

با Startpage.ai می‌توانید تب‌های مرورگر را مدیریت کنید.

با این افزونه، فهرستی منظم از همه‌ی برگه‌های فعلی را مشاهده می‌کنید که جدیدترین آنها در بالا است. هر عنوان برگه با URL آن فهرست شده، و حتی می‌توانید با استفاده از نوار جستجو، برگه‌ها را فیلتر کنید.

غیرفعال کردن پنجره‌ی پاپ آپ مجوزهای کوکی

هشدارهای کوکی یکی از آزاردهنده‌ترین چیزها در اینترنت امروزی است. با افزونه‌ی Super Agent می‌توانید این هشدارهای کوکی را طبق تنظیمات خودمدیریت کنید.

این افزونه کوکی‌ها را به سه بخش تبلیغاتی، کاربردی و عملکردی تقسیم می‌کند.

تماشای ویدئوی به صورت تصویر در تصویر

پیش از این PiPifier یک افزونه برای نسخه دسکتاپ سافاری بود و قابلیت عملکرد تصویر در تصویر ویدیوها در وب را در اختیار کاربران قرار می‌داد. این افزونه در نسخه‌ی آیپد و ایفوننیز در دسترس است.  بنابراین شما در حین کار با مرورگر می‌توانید یک فریم ویدئویی را نیز در قسمتی از نمایشگر خود مشاهده کنید.

مدیریت رمز عبور

اگر از سرویس دیگری مانند LastPass یا iCloud Keychain اپل استفاده می‌کنید، این افزونه برای شما مفید نخواهد بود.

از افزونه‌ی 1Password می‌توان برای تکمیل خودکار رمزهای عبور، جزئیات کارت اعتباری، کدهای احراز هویت دو مرحله‌ای و.. استفاده کرد.

یک افزونه‌ی همه کاره در سافاری

این یک افزونه همه کاره است. افزونه‌ی Hyperweb دارای ویژگی‌هایی مانند حالت تاریک (با معکوس کردن رنگ‌ها)، مدیریت پاپ‌آپ کوکی، مسدود کردن محتوا و شخصی‌سازی موتور جستجو است.

Hyperweb همچنین به شما این امکان را می‌دهد تم‌های سفارشی را اعمال کرده و اسکریپت‌های سفارشی را از وب سایت‌هایی مانند Stylish و Greasy Fork اجرا کنید.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها