۹۸ هزار دلار قیمت پایه لکسوس 2024 LC 500 + عکس

0
113

برند لکسوس فقط با آپدیت صفحه لمسی، قیمت پایه مدل ۲۰۲۴ خودروی LC 500 را به ۹۸۸۵۰ دلار افزایش داد.

به گزارش کالاسودا، به روز رسانی مدل ۲۰۲۴ فقط در بخش تک یعنی ارتقای صفحه لمسی رخ داده و به همین خاطر قیمت پایه برای مدل LC 500 تا ۴۲۵۰ دلار و قیمت برای مدل LC 500h تا ۱۵۵۰ دلار افزایش یافته است.

گفتنی است مدل ۲۰۲۳ مجهز به صفحه لمسی ۱۰.۳ اینجی بود که حالا به صفحه لمسی ۱۲.۳ اینچی ارتقا پیدا کرده است.

مدل به روز شده از ژوئن قابل خرید خواهد بود.

 

 

سیستم اطلاعات سرگرمی به‌روزرسانی شده به‌صورت استاندارد با نمایشگر پانورامیک ارائه می‌شود که تصاویر دوربین‌های جلو، عقب، چپ و راست را ترکیب می‌کند تا چشم‌انداز کاملی از آنچه در اطراف خودرو وجود دارد، ارائه دهد.

همچنین از اتصال بلوتوثی و بی سیمی دوگانه Apple CarPlay و Android Auto پشتیبانی می‌کند.

سیستم قبلی با نمایشگر 10.3 اینچی بازخورد ضعیفی دریافت کرد. به عنوان مثال، پس از رانندگی با LC 500 2022، سردبیر ارشد جف پرز نوشت:

” برخلاف مدل‌های جدیدتر لکسوس که دارای صفحه‌نمایش‌های لمسی ارگونومیک هستند، LC نمایشگر 10.3 اینچی خود را در پشت صفحه‌ای از پلاستیک شفاف پنهان می‌کند و راننده را مجبور می‌کند تا در عوض با یک پد لمسی خسته‌کننده ارتباط برقرار کند. متأسفانه، چند کنترل اضافی برای تنظیم دما و صدا وجود دارد، اما ایجاد هر چیزی جز تغییرات ابتدایی نیاز به سفر در منوی عصر حجری سیستم اطلاعات سرگرمی دارد. برای مثال، تنظیم کنترل‌های دمای صندلی، یک فرآیند چهار مرحله‌ای در پد لمسی است و کار با آن در حین رانندگی آسان نیست.”

علاوه بر سیستم اطلاعات سرگرمی بهبودیافته، دو رنگ جدید نیز برای مدل ۲۰۲۴ عرضه شده که شامل Ultrasonic Blue Mica 2.0 و Copper Crest است.

هر دو گزینه ۵۹۵ دلاری هستند.

همچنین  تم رز تیره، رنگ اضافی برای لوازم داخلی خودرو است.

مدل ۲۰۲۴  مجهز به رینگ‌های آلیاژی فورج کاری شده ۲۱ اینچی با روکش مشکی براق و لهجه های متالیک است.

مدل LC 500 همچنان از موتور ۵.۰ لیتری ۸ سیلندربا تنفس طبیعی استفاده می‌کند که ۴۷۱ اسب بخار قدرت و ۳۹۸ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند.

صفر تا صد خودرو ۴.۴ ثانیه است و جعبه دنده موجود ۱۰ سرعته اتوماتیک است.

یک پکیج اسپرت اختیاری شامل دیفرانسیل عقب با لغزش محدود Torsen، دمپرهای اصلاح شده، لنت ترمزهای عملکردی و صندلی های با تزئینات آلکانترا نیز قابل عرضه است.

مدل LC 500h دارای یک موتور ۳.۵ لیتری ۸ سیلندر با دو موتور الکتریکی و مجموع خروجی ۳۵۴ اسب بخار است که به یک گیربکس چهار سرعته اتوماتیک و یک گیربکس متغیر پیوسته متصل شده که با هم کار می‌کنند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها