​ساعت های هوشمند سامسونگ در بخش نرم افزار با مشکل جدی رو به رو شدند

0
277
​ساعت های هوشمند سامسونگ در بخش نرم افزار با مشکل جدی رو به رو شدند

نرم افزار Galaxy Wearable سامسونگ مشکلات بزرگی را برای کاربران ساعت های هوشمند این کمپانی کره ای به وجود آوردند. به نظر می رسد سامسونگ این روزها با مشکلات بسیاری رو به رو است. از طرفی این کمپانی کره ای بخش گسترده ای از تمرکز خود را روی ساخت صفحه نمایش های منعطف کرده و قصد دارد به صورت نرم افزار برخی از مشکلات اولین گوشی هوشمند منعطف خود را برطرف کند. حال به نظر می رسد ساعت های هوشمند این برند نیز برای کاربران مشکل ساز شده است.

به تازگی در فروم های کمپانی سامسونگ گزارش هایی منتشر شده است که نشان می دهد از چند روز پیش نرم افزار Galaxy Wearable مشکلات جدی را برای کاربران ایجاد کرده است. بر اساس گزارش های ورج ساعت های هوشمند گلکسی واچ و گیر واچ به سادگی و مطابق همیشه به گوشی های هوشمند سامسونگ متصل می شوند و بدون بروز مشکل می توان به سادگی به امور روزمره و همیشگی پرداخت.

تمام گوشی های هوشمند به جز سامسونگ با مشکل رو به رو شده اند

به طور کلی تمام برند های گوشی های هوشمند به جز سامسونگ این مشکل را با نرم افزار Galaxy Wearable دارند و بر اساس گزارش ها کاربران گوشی های هوشمندموتورولا، اچ تی سی، وان پلاس و … با مشکلات یکسانی رو به رو شده اند. کاربران این نرم افزار زمانی که قصد دارند ساعت هوشمند خود را به گوشی موبایل متصل کنند با صفحه سفیدی رو به رو می شوند که نمی توان آن را حذف کرد. به نوعی که گوشی موبایل آن ها هنگ می کند.تمام گوشی های هوشمند به جز سامسونگ با مشکل رو به رو شده اند

در حال حاضر سامسونگ هیچ پاسخی به این مشکل نداده است البته بر اساس اخبار منتشر شده این کمپانی کره ای در مورد این مشکل آگاه است و به زودی این موضوع را حل می کند. تا زمان حل مشکل نرم افزار Galaxy Wearable بهتر است از ریست کردن ساعت هوشمند خودداری کرده تا سامسونگ این مشکل را به طور کلی برطرف کند و کاربران مانند قبل بتوانند به سادگی از این گجت جذاب استفاده کنند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها