بازی 1979 Revolution و روایت انقلاب 57

0
2364
بازی 1979 Revolution و روایت انقلاب 57

بازی 1979 Revolution و روایت انقلاب 57کالاسودا- 1979 Revolution یکی از بازی های جنجالی و پرطرفدار گوشی های هوشمند آیفون است . این بازی که یکی از برترین بازی های ایرانی موجود در استور رسمی اپل است با حجمی در حدود 2 گیگابایت و با قیمت 4.99 دلار در اختیار کاربران گوشی های مبتنی بر سیستم عامل IOS قرار می گیرد . البته این بازی علاوه بر زبان فارسی چند زبان مختلف نظیر انگلیسی، روسی، عربی، اسپانیایی و ترکی پشتیبانی می کند و بر طبق خواسته سازنده بازی  1979 Revolution این بازی پرهیجان برای  افراد بالای 17 سال مناسب است .
بازی های ایرانی زیادی در استور های مختلف وجود دارد اما بدون شک یکی از کامل ترین بازی های سیستم عامل ios بازی  1979 Revolution یا همان انقلاب 57 است . این بازی روایتگر انقلاب سال 1357 ایران است که بسیاری از ما آن زمان و حال و هوا را تجربه نکرده ایم اما به گونه ایی جزئی از تاریخ کشورمان به شمار می آید . بازی 1979 Revolution قطعا تمام خواسته های یک گیمر حرفه ایی را برآورده می کند ،گرافیک مطلوب و داستان بازی بر اساس واقعیت همواره بزرگترین خواسته های کاربران و گیمر ها در کنار ماجراجوی پرهیجان بوده است . البته زمانی ارزش این بازی مشخص می شود که کارگردان آن نوید خوانساری  که مدت ها با کمپانی مشهور   Rockstar Games همکاری داشته است  بر عهده دارد . او سال 2006 از این استودیو کناره گرفت و استودیو شخصی خود را با انقلاب ایران کلید زد، این استودیو iNK Stories نام دارد.
لینک بازی 1979 Revolution برای سیستم عامل IOS
در این بازی شما نقش عکاس و خبرنگاری به نام رضا شیرازی را بازی خواهید کرد که ایرانی در سال های انقلاب از خارج کشور به ایران باز می گردد، درست همان زمان که حکومتی انقلابی در مقابل شاه به دنیا آمده است و  قرار است در میان هیاهوی انقلاب به کمک  دوستش بابک تمام جوانب آن را به شیوه تصویر و قلم،، ثبت و ضبط کند. در طول بازی ماجراهای بسیاری پیش خواهد آمد که شما باید آن را مدیریت کنید.
 
 
 
 
 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها