بهترین گوشی های تا 5 میلیون کدام گوشی ها هستند؟

0
17909
بهترین گوشی های تا 5 میلیون کدام گوشی ها هستند؟

عبارت بهترین موبایل، عبارتی کلی است که نمی توان آن را برای موبایل خاصی درنظر گرفت. هر فرد با توجه به شرایط و دیدگاه هایش باید بهترین موبایلی که به دردش می خورد را برحسب نیازها و کاربردها و علایقش انتخاب کند.در این بخش قصد داریم به بررسی بهترین گوشی های هوشمند تا 5 میلیون بپردازیم.

گوشی هوشمند هواوی P30 Lite، یکی از بهترین گوشی های تا 5 میلیون

میان رده هواوی را می توان یکی از جذاب ترین محصولات موجود در بازار دانست، این گوشی هوشمند قابلیت های بسیار خوبی دارد و به نوعی می توان آن را شاهکار هواوی در بخش گوشی های میان رده دانست، کمپانی هواوی میان رده خود را در بازار جهانی با قیمتی منطقی عرضه کرده است و در بازار ما نیز حدود 4 میلیون تومان به فروش می رسد.

پشتیبانی از اندروید 9 در کنار پردازنده قدرتمند کایرین 710 و همچنین سه لنز قدرتمند برای دوربین عکاسی شرایط بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد می کند، در روزهایی که فروش هواوی در بازار جهانی تحت تاثیر مشکلات اخیر قرار گرفته است این گوشی هوشمند میان رده و جذاب توانسته فروش جالب توجهی به دست آورد.

همانطور که بیان شد این گوشی هوشمند در بخش دوربین بسیار قدرتمند است و لنز اصلی 24 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند در کنار لنز های فوق عریض و عمق تصویر شرایط بسیار خوبی را برای کاربران رقم می زند. هواوی در این گوشی هوشمند در کنار لنز 24 مگاپیکسلی از لنز های 8 و 2 مگاپیکسلی استفاده کرده و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز شرایط بسیار خوبی را برای شما فراهم می کند. برای بررسی تخصصی P30 Lite در این بخش کلیک کنید.

 

 

گوشی هوشمند هواوی P30 Lite، یکی از بهترین گوشی های تا 5 میلیون

گوشی هوشمند Xiaomi Mi Max 3، نماینده شیائومی در کنار بهترین برندها

این گوشی هوشمند را باید یکی از بهتریم گوشی های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ دانست، این گوشی هوشمند در بازار ایران قیمتی حدود 4 میلیون و 100 هزار تومان دارد و با عنوان یک خرید جذاب به شمار می رود.

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی است و با رزولوشن نسبت تصویر 18 به 9 باعث می شود که خرید Mi Max 3 یکی از برترین ها گزینه ها محسوب شود. شیائومی برای این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدراگون 636 استفاده کرده  و حافظه داخلی 64 گیگابایتی نیز برای کاربران در نظر گرفته شده است، در این میان قابلیت ارتقا حافظه داخلی از طریق کارت حافظه جانبی نیز شرایط جالبی را برای کاربران به همراه دارد. این گوشی هوشمند با صفحه نمایش بسیار بزرگ با سیستم عامل اندروید 8.1 و همچنین رابط کاربری MIUI 9.5 در اختیار کاربران قرار می گیرد.برای بررسی Mi Max 3 از نظر مشخصات فنی در این بخش کلیک کنید.

Mi Max 3 از یک باتری 5500 میلی آمپری بهره می برد و در روز هایی که سامسونگ و هواوی گوشی های هوشمند با باتری های بزرگ روانه بازار فروش کرده اند می مکس 3 نیز شرایط خوبی در این زمینه دارد. در بخش دوربین نیز شاهد این گوشی هوشمند با لنز اصلی 12 مگاپیکسلی و همچنین لنز 5 مگاپیکسلی به عنوان لنز عمق تصویر هستیم. میان رده شیائومی قابلیت فیلم برداری 4K را در اختیار کاربران قرار می دهد.

بیشتر بخوانید : گوشی های هوشمند با قیمت زیر 2 میلیون تومان

گوشی هوشمند Xiaomi Mi Max 3، نماینده شیائومی در کنار بهترین برندها

شیائومی پوکوفون F1، میان رده ای با پردازنده قدرتمند

پوکوفونF1، یکی از گوشی های ارزان موجود در بازار با پردازشگری فوق العاده است: Snapdragon 845 که به قطعیت می توان گفت که یکی از بهترین موبایل های اندروید موجود در بازار است. این باعث شده که پوکوفون F1 یکی از سریعترین موبایلهای موجود دربازار باشد.

این موبایل به رغم برخورداری از پردازشگری فوق العاده و یک باتری مقاوم که یک روز تمام کار می کند، قیمت مناسبی دارد. جنس بدنه آن از پلاستیک مقاوم است و نمایشگری 6.18 اینچی را داراست. رم 6 گیگابایتی و حافظه ای 64 گیگابایتی در خدمت شماست.

بیشتر بخوانید : معرفی بهترین گوشی ها با قیمت بین 5 تا 8 میلیون

شیائومی پوکوفون F1، میان رده ای با پردازنده قدرتمند

شیائومی می A2

از نظر خیلی ها این گوشی یکی از بهترین گوشی های هوشمند موجود دربازار است که می تواند نیازهای شما را برآورده کند و قیمتش هم ایده آل است.

شیائومی Mi A2 موبایلی تواناست که دوربینی خارق العاده دارد و حافظه بالایش ، حتی بیش از حد نیاز اکثر کاربران است. این گوشی نمایشگری 5.9 اینچی دارد و با رزولوشن 2160×1080، حافظه رم 4 گیگابایتی و ظرفیت ذخیره 64 گیگابایتی، گوشی ایده آلی است.

اما یکی از نقاط ضعف آن این است که نمی توان با استفاده از میکروSD ظرفیت حافظه اش را افزایش داد. اگر این موضوع برای شما مهم نیست، این گوشی موبایل می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد؛ چون علاوه بر زیبایی اش، قیمت خیلی خوبی نیز دارد.

 

شیائومی می A2

نوکیا 7 پلاس؛ بهترین خرید موبایل با قیمت بین 4 تا 5 میلیون تومان

گوشی هوشمند نوکیا 7 پلاس قیمتی در حدود 4.5 میلیون تومان دارد. این گوشی هوشمند یک محصول پرطرفدار به شمار می رود؛ کاربران گوشی های اندرویدی این محصول را به عنوان یک گوشی هوشمند دوست داشتنی تلقی می کنند. این گوشی هوشمند شش اینچی که از باتری 3800 میلی آمپری بهره می برد، ظاهر بسیار زیبایی دارد و امکانات نرم افزاری که شرکت نوکیا در این گوشی برای کاربران در نظر گرفته است، بدون شک مورد تایید کاربران قرار خواهد گرفت.

نوکیا 7 پلاس؛ بهترین خرید موبایل با قیمت بین 4 تا 5 میلیون تومان

هوآوی و گوشی هوشمند 128 گیگابایتی نوا 3آی

گوشی موبایل نوا 3آی یکی ازجذاب ترین خریدها برای موبایل با قیمت بین 4 تا 5 میلیون تومان به شمار می رود. این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود 4میلیون و 100هزار تومان روانه بازار فروش می شود و از حافظه های داخلی 128 و 4 گیگابایتی بهره می برد. حضور دو لنز 16 و 2 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و لنزهای 24 و 2 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی یک انتخاب بسیار خوب برای کاربران گوشی های هوشمند به شمار می رود. برای بررسی گوشی های سامسونگ با قیمت مناسب در این بخش کلیک کنید.

هوآوی و گوشی هوشمند 128 گیگابایتی نوا 3آی

گوشی هوشمند A40 سامسونگ، خوش قیمت و جذاب

گوشی هوشمند A40 سامسونگ میان رده ای این برند محبوب در رده ی قیمتی 4 میلیون تومان به شمار می رود، این گوشی هوشمند با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در کنار میان رده های محبوب موجود در بازار به شمار می رود، استفاده از پردازنده اگزینوس  7885 نیز مورد تایید کاربران و علاقه مندان است. سامسونگ A40 دارای یک صفحه نمایش 5.9 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس است.برای مرور مشخصات گوشی galaxy A40 سامسونگ در این بخش کلیک کنید.

این گوشی هوشمند دارای باتری 4000 میلی آمپری است و با اندروید 9 در اختیار علاقه مندان گوشی های هوشمند قرار می گیرد. اگر قصد خرید یک میان رده زیبا با امکانات مناسب را دارید نماینده سامسونگ خرید خوبی برای شما محسوب می شود.

گوشی هوشمند A40 سامسونگ، خوش قیمت و جذاب

Honor 8x، میان رده پرفروش آنر در بازار جهانی

این گوشی هوشمند یکی از از میان رده های جذاب کمپانی هواوی محسوب می شود. این گوشی هوشمند مدتی است که در بازار ایران نیز فروش بسیار خوبی را تجربه می کند. این گوشی هوشمند قیمتی کمتر از 4 میلیون تومان دارد و به نوعی یک خرید ارزان قیمت به شمار می رود.برای بررسی کلی گوشی Honor 8x در این بخش کلیک کنید.

آنر 8 ایکس با صفحه نمایش 6.5 اینچی و رزولوشن فول اچ دی پلاس روانه بازار فروش شد و توانست با نسبت تصویر 19.5 به 9 و رزولوشن فول اچ دی پلاس شرایط ایده الی را به دست آورد. این گوشی هوشمد برخلاف بسیاری از میان رده های آنر و هواوی دارای محافظه صفحه نمایش گوریلا گلس است. این گوشی هوشمند در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی وارد بازار شده و با تفاوت قیمتی منطقی به فروش می رسد. توجه داشته باشید که آنر قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی را نیز برای کاربران در نظر گرفته می توان حافظه این محصول را تا 400 گیگابایت ارتقا داد.

این گوشی هوشمند دارای پردازنده کایرین 710 است و استفاده از لنز های قدرتمند شرایط خوبی را در بخش دوربین نیز برای شما ایجاد می کند. موبایل Honor 8X دارای دو لنز 20 و 2 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی بوده و قابلیت فیلمبرداری فول اچ دی را برای کاربران فراهم می کند. همچنین در این بخش شاهد لنز 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی هستیم.

Honor 8x، میان رده پرفروش آنر در بازار جهانی

معرفی بهترین گوشی های میان رده

در این بخش به بررسی بهترین گوشی های میان رده تا 5 میلیون تومان پرداختیم، توجه داشته باشید که در این میان گوشی های هوشمند قدرتمند بسیاری نیز در بازار وجود دارد که در این میان می توان به گوشی های A70 و A9 سامسونگ اشاره کرد، گوشی های هوشمند Y9 و آنر 10 لایت نیز در رده گوشی های جذاب این بخش قرار دارند و آن ها را می توان به عنوان بهترین محصولات در نظر گرفت، با وجود اینکه هواوی و سامسونگ دو برند پرفروش در بازار جهانی به شمار می روند نمی تواند از نقش بسیار مهم شیائومی و نوکیا نیز در این بخش غافل شد.

معرفی بهترین گوشی های میان رده

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها