بیت کوین ۲۰ هزار دلار می شود

0
284
تاکید بر ممنوعیت پول مجازی در ایران

تحلیلگران اعلام کرده اند که بیت کوین در یک قدمی ۲۰ هزار دلار شدن قرار دارد.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، ارزش ارز رمزگذاری شده بیت کوین در حال افزایش است و پیش بینی ها از رسیدن آن به ۲۰ هزار دلار حکایت می کنند.

بنابراین گزارش، برخی از کارشناسان و تحلیلگران فعال در مؤسسه تحقیقاتی Factor Trading برآورد کرده‌اند که بیت‌کوین در سال جاری میلادی باری دیگر به قیمت ۲۰ هزار دلار خواهد رسید و مجدداً به طی مسیر صعودی خود ادامه خواهد داد.

این خبر بدون شک خبر بسیار خوشایندی برای علاقمندان به خرید و فروش و سرمایه‌گذاری در این ارز رمز دیجیتال به شمار خواهد رفت چرا که موجب می‌شود باری دیگر سرمایه‌های آنها ارزش بسیار بیشتری یافته و خیل عظیمی از مشتریان نیز به سمت و سوی آن کشانده شوند.

قیمت این ارز دیجیتال رمزنگاری شده در روزهای گذشته سیر صعودی قابل توجهی را تجربه کرده و با رد شدن از مرز ۵ هزار و ۸۰۰ دلار، رکورد بیشترین قیمت سال ۲۰۱۹ را شکسته است.

این در حالیست که امروز هر بیت کوین در ایران به ۲ میلیارد و ۵۴۴ میلیون و ۶۰۷ هزار و ۲۵۴ هزار تومان قیمت رسیده است.

۲۰ روز گذشته بیت کوین در ایران 2 میلیارد و 211 میلیون و 741 هزار و 966 تومان ارزش گذاری شده بود که امروز نسبت به ۲۰ روز گذشته افزایش ۳۳۳ میلیون تومانی داشته است.

البته افزایش ارزش بیت کوین در ایران جدا از گران شدن جهانی آن به دلیل افزایش قیمت دلار نیز بوده است. این ارز آمریکا نسبت به ۲۰ روز گذشته ۲ هزار تومان در ایران گرانتر شده است.

گفتنی است، بیت کوین معتبرترین ارز رمزنگاری شده محسوب می شود که نصب کیف پول بیت کوین، پیدا کردن فروشنده معتبر بیت کوین (سایت یا فرد حقیقی)، انتقال پول به فروشنده و دادن آدرس کیف پول برای دریافت بیت کوین‌های خریداری شده و انتقال بیت کوین از فروشنده به کیف پول شما مراحل خرید این ارز دیجیتالی است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها