گوگل نرم افزار شبکه اجتماعی جدیدی را با رویکرد متفاوتی از فیسبوک عرضه می کند

0
264
گوگل نرم افزار شبکه اجتماعی جدیدی را با رویکرد متفاوتی از فیسبوک عرضه می کند

گوگل نرم افزار شبکه اجتماعی جدیدی را با نام Shoelace در اختیار کاربران قرار می دهد، این نرم افزار رویکردی متفاوت با فیسبوک و بسیاری از نرم افزار های شبکه های اجتماعی دارد و به نوعی به منطقه محل سکونت محدود است.

گوگل پلاس در ماه آوریل از دسترسی کاربران خارج شد، البته این اولین تجربه ناموفق این کمپانی بزرگ در ساخت نرم افزار شبکه اجتماعی به شمار نمی رود و در گذشته نیز نرم افزار هایی مانند Google Buzz، Google Friend Connect، Orkut نیز بوده اند که سرنوشتی مشابه گوگل پلاس را تجربه کرده بودند، این نرم افزار های هیگچگاه نتوانستند موفق شوند. حال گوگل قصد دارد با رویکرد جدید اپلیکیشنی را در اپلیکیشن خود دارد و به ظر می رسد پس از چند ماه از دسترس خارج شدند  گوگل پلاس این ایده در مقایسه کوچکتر از گوگل پلاس در اختیار کاربران قرار گیرد.

همانطور که بیان شد این نرم افزار Shoelace نام دارد و توسط تیم Area 120 توسعه پیدا کرده است. این نرم افزار را باید مناسب برای رویدادهای سازمانی و همچنین فعالیت های دوره ای مناسب دانست. از این رو این ابزار شباهت های بسیاری به Facebook Events دارد. این نرم افزار به طور انحصاری در نیویورک امتحان می شود و اگر موفقیت آمیز باشد می توان آن را در بخش های گسترده تری مشاهده کرد.

شباهت نرم افزار جدید گوگل با Tinder

شباهت نرم افزار جدید گوگل با Tinder

بر اساس ادعای وب سایت Android Police این نرم افزار شباهت بسیاری به تلاش گوگل برای ساخت اینچنین نرم افزار دارد و تلاش قبلی گوگل با نام Schemer در سال های 2011 تا 2014 در اختیار کاربران قرار گرفت. برخلاف فیسبوک و گوگل پلاس این نرم افزار رویداد های محلی را مدیریت و سازماندهی می کند و به شما کمک می کند تا در اطراف خود دوستان جدید پیدا کنید. این موضوع باعث شباهت با نرم افزار شبکه اجتماعی کمپانی گوگل با Tinder می شود و به شما کمک می کند دوستانی مطابق با رویه زندگی خود پیدا کنید.

این نرم افزار هنوز نسخه وب ندارد و تنها در اختیار افرادی قرار می گیرد که در وب سایت Shoelace.NYC ثبت نام کرده اند و نسخه موبایلی اندروید 8 و iOS 11 به بالا را دریافت می کنند. .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها