چگونه نوتیفیکیشن اینستاگرام را غیرفعال کنیم؟

0
584
چگونه نوتیفیکیشن اینستاگرام را غیرفعال کنیم؟

غیر فعال کردن نوتیفیکیشن اینستاگرام یکی از قابلیت هایی است که می تواند کاربرد زیادی داشته باشد. این قابلیت به شما امکان می دهد تا بتوانید برای مدت خاصی اعلان های اینستاگرام خود را غیر فعال کنید. به طور کلی دو روش برای این موضوع در نظر گرفته شده است و در این بخش آن ها را بررسی می کنیم.

ساده ترین روش برای غیرفعال کردن نوتیفیکیشن های اینستاگرام را باید از طریق تنظیمات خود اپلیکیشن دانست. برای این موضوع باید گزینه سه خط در بالا سمت راست اینستاگرام خود را انتخاب کنید و سپس وارد بخش Setting شوید.

در بخش تنظیمات گزینه های مختلفی وجود دارد و در این میان باید گزینه Notification را انتخاب کنید.پس از انتخاب این گزینه وارد بخش push notifications settings می شوید. که تقریبا تمام موارد مورد نیاز شما برای خاموش کردن بخش های خاصی از اینستاگرام در اختیار شما قرار می گیرد.

با انتخاب گزینه Pause All تمام اعلانات حذف می شود.

اگر Posts, Stories and Comments را انتخاب کنید می توانید ناتیفیکیشن های این بخش پست ها و استوری ها و کامنت ها را غیر فعال کرده یا تنها برای اعلانات افراد خاصی را مشاهده کنید.

این موضوع برای بخش های دیگر وجود دارد و شما می توانید اعلانات قابلیت های دیگر این نرم افزار نظیر Following and Followers، Direct Messages و .. را در اختیار شما قرار می دهد.

غیر فعال کردن نوتیفیکیشن اینستاگرام یکی از قابلیت هایی است که می تواند کاربرد زیادی داشته باشد

غیر فعال کردن اعلانات اینستاگرام

با استفاده از این روش می توانید به شخصی سازی ناتیفیکیشن های اینستاگرام خود بپردازید. با این وجود در نظر داشته باشید شما می توانید ناتیفیکیشن های این نرم افزار را مانند تمام اپلیکیشن های موجود در گوشی هوشمند خود غیر فعال کنید. برای غیر فعال کردن اعلانات اینستاگرام با ما همراه باشید.

در گام نخست باید وارد بخش تنظیمات گوشی هوشمند خود شوید.

در این مرحله وارد بخش Apps And Notifications شوید و وارد قسمت Apps  شوید.

در این بخش باید نرم افزار اینستاگرام خود را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید.

حال وارد تنظیمات نرم افزار مورد نظر خود شده اید و باید گزینه ناتیفکیشن را انتخاب کنید و وارد آن شوید.

در این بخش می توانید اعلانات نرم افزار خود را به طور کلی غیر فعال کرده یا با استفاده از بخش های پایینی این صفحه تنها اعلانات برخی از بخش ها را غیر فعال کنید.

در نظر داشته باشید که هر دو روش یاد شده در تمام گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار می گیرند و تنها در روش دوم به دلیل رایط کاربری گوشی های هوشمند ممکن است تفاوت هایی را مشاهده کنید اما به طور کلی رویه غیر فعال کردن مشابه است.

غیر فعال کردن اعلانات اینستاگرام

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها