خواندن دایرکت اینستاگرام بدون سین شدن (حالت روح )

0
14119
خواندن دایرکت اینستاگرام بدون سین شدن (حالت روح )

مطالعه در مورد خواندن دایرکت اینستاگرام بدون سین شدن یکی از جذاب ترین ترفند ها برای کاربران اینستاگرام محسوب می شود. نرم افزار اینستاگرام این قابلیت را در اختیار شما قرار نمی دهد که بتوانید پیام های دایرکت خود را بدون اینکه فردی که برای شما ارسال متوجه شود مشاهده کنید با این وجود روش هایی وجود دارد که می توانید در صورت لزوم از آن استفاده کنید.

در کنار ترفندی که قصد داریم مورد بررسی قرار دهیم نرم افزارهایی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید و حالت روح را در اختیار شما قرار می دهد، با این وجود این نرم افزار ها در هیچ استور رسمی وجود ندارد و نمی توان به این اپلیکیشن ها اعتماد کرد. از این رو پیشنهاد می کنیم از این ابزار ها برای این ترفند استفاده نکنید.چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم؟

خواندن پیام خصوصی دایرکت اینستاگرام بدون فهمیدن شخص مقابل

ساده ترین روشی که وجود دارد را می توان بدون استفاده از ابزار خاصی دانست که فقط چند دقیقه زمان می برد.

در گام اول اگر فردی در اینستاگرام برای شما پیامی را ارسال کرد به هیچ وجه روی اعلان آن کلیک نکنید.

برنامه اینستاگرام را باز کرده و نمادی که در بالا سمت راست قرار دارد را انتخاب کنید. در این بخش می توانید تمام پیام هایی که برای شما ارسال شده است را مشاهده کنید.

خواندن پیام خصوصی دایرکت اینستاگرام بدون فهمیدن شخص مقابل

پس از اینکه پیام مورد نظر خود را پیدا کردید وارد آن نشوید، در این بخش باید اتصال اینترنت گوشی هوشمند خود را قطع کنید. در این بخش می توانید وای فای و اینترت همراه خود را خاموش کرده یا گوشی هوشمند خود را در حالت Flight Mode قرار دهید.

گوشی هوشمند خود را در حالت Flight Mode قرار دهید.

حال شما می توانید وارد نرم افزار اینستاگرام خود شوید و در بخش دایرکت پیام هایی که قصد مشاهده آن بدون seen شدن را دارید مشاهده کنید. پس از خواندن مطلب مورد نظر خود باید اینستاگرام را log out کنید. با این وجود در نظر داشته باشید که در تمام این مراحل باید اتصال اینترنت گوشی هوشمند شما قطع باشد. برای log out کردن نرم افزار اینستاگرام خود وارد بخش پروفایل خود شوید و گزینه سه خط را انتخاب کنید.

پس از خواندن مطلب مورد نظر خود باید اینستاگرام را log out کنید

در این قسمت باید گزینه تنظیمات را انتخاب کرده و در انتهای صفحه گزینه log out را انتخاب کنید.

انتهای صفحه گزینه log out را انتخاب کنید

در گام آخر می توانید اتصال به اینترنت خود را از طریق وای فای یا اینترنت همراه وصل کنید و وارد حساب اینستاگرام خود شوید. برای بررسی بخش send message و اینکه پیام در وضعیت خوانده شده قرار گرفته یا خیر می توانید وارد بخش دایرکت اینستاگرام خود شوید و مشاهده خواهید کرد که پیامی که شما باز کرده و آن را بررسی کنید، خواهید دید که پیامی که برای شما ارسال شده و آن را خوانده اید در حالتی قرار گرفته است که انگار آن را مشاهده نکرده اید.

در گام آخر می توانید اتصال به اینترنت خود را از طریق وای فای یا اینترنت همراه وصل کنید

در کنار این روش موضوع ساده تری وجود دارد و می توانید با فعال کرد ناتیفیکیشن های خود و مشاهده متن آن اگر پیام های کوتاهی برایتان ارسال می شود آن را در بخش اعلانات مشاهده کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها