ویدئوی کالبدشکافی دوربین گوشی گلکسی S20 Ultra سامسونگ

0
1441

سامسونگ به خاطر طراحی و به کارگیری دوربین‌های بزرگ در گوشی گلکسی S20 اولترا بسیار مورد تحسین قرار گرفته است؛ در این ویدئو به کالبدشکافی این پرچم‌دار سامسونگ توسط iFixit می‌پردازم.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، iFixit ویدئویی از کالبدشکافی و بررسی دوربین غول پیکر این پرچم دار سامسونگ پخش کرده است که نشان می‌دهد این دوربین فضای زیادی را اشغال کرده است.

 

دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی به خودی خود بسیار بزرگ است؛ این سنسور دو برابر سطح دوربین 12 مگاپیکسلی در سری آیفون 11 را پوشش می‌دهد و سامسونگ در کنار آن سنسورهای دیگری را نیز جای داده است.

هنگامی که دوربین‌ها و باتری غول پیکر 5000 میلی آمپر ساعتی را کنار می‌گذارید، جداسازی قطعات نشان می‌دهد پردازنده اسنپدراگون 865 و مودم X55 5G در درون این اتصالات به هم پیچیده به سختی جای داده شده‌اند و این ممکن است تا حدی توضیح دهد که چرا هیچ جک هدفونی در این گوشی وجود ندارد.

شما به احتمال خیلی زیاد خودتان نمی‌توانید این گوشی را تعمیر کنید؛ جدا کردن صفحه نمایش و باتری آن کار سختی است. یک متخصص باید آن را تعمیر کند و قطعاً تعمیرپذیری از اولویت‌های سامسونگ در این مدل نبوده است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها