جعبه گشایی گوشی چرخان LG Wing

0
24322

گوشی چرخان و متفاوت ال جی به نام Wing رونمایی شد.

به گزارش کالاسودا، «لوئیس جرج هیل سنتگر» مجری آنباکس تراپی در تازه ترین ویدئوی خود به جعبه گشایی این گوشی پرداخته است.

جعبه این گوشی مانند چرخان بودن خود گوشی به صورت خاص طراحی شده است که لوئیس را شگفت زده می‌کند.

وی به قابلیت‌ها و کارآیی دو نمایشگر پرداخته و از ایده متفاوت ال جی استقبال می‌کند و روی این گوشی تاکید می‌کند که علی رغم دو نمایشگره بودن، در وهله اول در دستان کاربر مانند یک گوشی عادی رفتار می‌کند که این یک مزیت محسوب می‌شود.

ویدئو را با هم ببینیم.

 

 

ال جی گوشی چرخان خود به نام Wing 5G را به طور رسمی معرفی کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از ورج، گوشی جدید الهام گرفته از مدل G8X YhinQ و Velvet در کنار گوشی کلاسیک LG VX9400 است که یک دهه پیش عرضه شد.

گوشی چرخان وینگ با عمر 200 هزار بار چرخش، اولین دستگاه تحت نام تجاری جدید Explorer Project است که هدفش کشف راههای دمیدن روح جدید در یک گوشی هوشمند است.

جالبترین ویژگی گوشی نصب و اتصال دو پنل OLED است که صفحه اول 6.8 اینچی بدون هرگونه ناچ و حاشیه است که نمایشگر اصلی محسوب شده و ال جی دوربین پاپ آپ فیزیکی 32 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

دومین اسکرین 3.9 اینچی است که زیر نمایشگر اصلی جای گرفته که این گوشی را متفاوت‌ترین گوشی 2020 ساخته و صفحه اصلی به جای جمع شدن به اطراف و بالا می‌پیچد.

ال جی انواع کارآیی‌ها را برای فاکتور جدید چرخان گوشی خود تعریف و فعال کرده است.

ایده اصلی این است که در حالت چرخان وظیفه اصلی بر دوش نمایشگر اصلی و رویی است در حالی که نمایشگر دوم پنجره‌های اضافی را با قابلیت‌های گسترده نمایش می‌دهد.

مثلا هنگام استفاده از دوربین، نمایشگر ثانویه آیکون‌های کنترل دوربین را نشان می‌دهند و بدین ترتیب نمایشگر اصلی را شلوغ نمی‌کند.

پاسخ به پیام و تایپ روی نمایشگر ثانویه انجام می‌شود و در برنامه ویدئویی با نمایشگر ثانویه می‌توان صدا و رسانه را کنترل کرد.

در حالت گیم می‌توان در حالی که با نمایشگر اصلی بازی می‌کنید، از طریق نمایشگر دوم آن را برای دوستانتان پخش کنید و یا هنگام پخش مسابقه فوتبال به صورت لایو پستهای توئیتر را بخوانید.

چیپست اسنپ دراگون 765G با مودم X52 5جی، 8 گیگ رم، 128 یا 256 گیگ حافظه داخلی،باتری 4000 میلی آمپر ساعت،حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و شارژ بی سیم از دیگر مشخصات فنی وینگ چرخان ال جی است.

ماژول سه گانه دوربین در عقب گوشی شامل لنز 64 مگاپیکسل اصلی، 12 فوق عریض و 13 مگاپیکسلی فوق عریض است.

بزرگترین نکته منفی این گوشی ضد آب نبودنش است،هرچند ضد قطرات آب با استاندارد IP54 طراحی شده است.

گوشی 260 گرمی و نسبتا سنگین در ابعاد 169.5 در 74.5 در 10.9 میلی‌متر است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها