با جدیدترین و بهترین پاور بانک های 2019 آشنا شوید

1
11731
با جدیدترین و بهترین پاور بانک های 2019 آشنا شوید

از دید کاربران حرفه ای، جست و جوی بهترین پاوربانک بدون شک یکی از سخت ترین کارها محسوب می شود. در بازار ایران نیز به دلیل تعدد برندها، انتخاب بهترین پاوربانک، نیاز به مطالعه دارد.

توجه داشته باشید که تنوع محصولات در بازار ما در مقایسه با نسخه های بازار جهانی بسیار کمتر است از این رو قرار گرفتن برند های محدود یکی از مواردی است که قبل از خرید باید به آن توجه داشته باشید. حال قصد داریم به معرفی چند مدل از بهترین پاوربانک های موجود در بازار بپردازیم و در انتها به بررسی این موضوع بپردازیم که چطور یک پاوربانک مناسب برای گوشی خود انتخاب کنیم.توجه داشته باشید که همراه خرید یک پاور بانک گران قیمت به منظور بهترین انتخاب برای شما به شمار نمی رود.

معرفی بهترین برند های پاور بانک در سال 2019

برای بررسی بهترین پاوربانک ها با ما همراه باشید

شارژر همراه انرجایزر مدلUE20100  با ظرفیت 20100 میلی آمپرساعت

این شارژر یکی از بهترین پاوربانک های موجود در بازار ایران است. کمپانی انرجایزر که در سال های اخیر محصولات بسیار خوبی را روانه بازار جهانی کرده، در بخش پاوربانک نیز محصولات خاصی را برای بازار ایران عرضه کرده است. این پاوربانک ابعاد مناسبی دارد و از دو درگاه برای شارژ شدن گوشی و تبلت ها بهره می برد. شاید بزرگ ترین نقطه ضعف این محصول را باید وزن آن در نظر گرفت. این شارژر حدود 460 گرم وزن دارد و خروجی 2.4 آمپری را برای کاربران مهیا می کند. این محصول که یکی از بهترین پاوربانک های موجود در بازار ایران محسوب می شود، قیمتی در حدود 300 هزار تومان دارد و می تواند به طور همزمان دو دستگاه را شارژ کند.

شارژر همراه انرجایزر مدلUE20100  با ظرفیت 20100 میلی آمپرساعت

شارژر همراه سیلیکون پاور مدل S150 با ظرفیت 15000 میلی آمپر ساعت

این پاوربانک قدرتمند علاوه بر ویژگی های مناسب، وزن کمتری در مقایسه با برندهای دیگر دارد. این پاوربانک حدود 300 گرم وزن دارد و دارای یک باتری لیتیوم پلیمری است. این پاوربانک 15000 میلی آمپری دارای دو پورت خروجی است و کاربران می توانند از پورت های یک و 2.1 میلی آمپری بهره مند شوند. این پاوربانک دارای ابعاد 140 × 72 × 20  میلی‌متری است و یک محصول پرفروش در بازار ایران محسوب می شود. قیمت این پاوربانک در حدود 220 هزار تومان است.

شارژر همراه سیلیکون پاور مدل S150 با ظرفیت 15000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه اوریکو مدل U5020 با ظرفیت 50000 میلی آمپر ساعت؛ عجیب اما واقعی

این پاوربانک ویژگی های منحصر به فردی دارد و قیمت این محصول از جالب ترین ویژگی های آن محسوب می شود. یک پاوربانک 5میلیون تومانی با ظرفیت 50000 میلی آمپر که بسیار شگفت انگیز است. این محصول دارای ورودی 12 و 24 ولت است و از قدرت 40 وات بهره می برد. این محصول از تکنولوژی سریع و امن  QC 2.0نیز پشتیبانی می کند.

این محصول دارای خروجی برق 19 ولت است و خروجی های دیگر آن نیز 220 ولت AC و DC 10-12.6V محسوب می شوند. این پاوربانک به راحتی می تواند برق بسیاری از محصولات مانند صفحه نمایش را تامین کند. این محصول دارای محافظ های متعددی است تا گرمای زیادی توسط این پاوربانک 1.7 کیلوگرمی ایجاد نشود.

شارژر همراه اوریکو مدل U5020 با ظرفیت 50000 میلی آمپر ساعت؛ عجیب اما واقعی

معرفی پاوربانک Mi Power Bank Pro با ظرفیت 10 میلی آمپر ساعت

پاوربانک شیائومی را باید یکی از بهترین پاوربانک های قابل حمل دانست، این محصول در کنار پاوربانک های مقرون به صرفه قرار می گیرد، قیمت این محصول در بازار جهانی در حدود 28 دلار است و در بازار ایران نیز حدود 250 هزار تومان به فروش می رسد، این محصول وزن بسیار خوبی دارد و در هنگام پیاده روی می توانید از آن استفاده کنبد. پاور بانک نسخه پرو شیائومی از فناوری شارژ سریع Qualcomm نسخه دوم پشتیبانی می کند و در هنگام شارژ کردن گوشی موبایل سرعت بسیار خوبی دارد. نکنه جالب توجه در مورد این محصول را باید ضخامت کم آن دانست.

ضخامت پاوربانک می پرو شیائومی حدود 12.6 میلی متر است و مقاومت خوبی نیز در برابر ضربه دارد. این محصول می‌تواند ورودی و خروجی 5 ولت 2 آمپر، 9 ولت 2 آمپر و 12 ولت 1.5 آمپر داشته باشد. این محصول می تواند یک انتخاب خوب برای لقب بهترین پاور بانک در نظر گرفته شود.

معرفی پاوربانک Mi Power Bank Pro با ظرفیت 10 میلی آمپر ساعت

پاوربانک شیائومی مدل ZMI MF855 Power Router نسخه 7800 میلی آمپر ساعت

شیائومی در بازار ایران محصولات متنوعی دارد، از این رو این برند را می توان یک انتخاب جالب توجه برای کاربران دانست. پاوربانک شیائومی نسخه ZMI یک محصول جالب توجه به شمار می رود.

این محصول علاوه بر پاورباک یک مودم قابل حمل نیز به شمار می رود که از سیم کارت میکرو پشتیبانی می کند و دسترسی به اینترنت نسل 4 ام از ویژگی های خیره کننده این محصول به شمار می رود، قسمت این محصول در حدود 470 هزار تومان است و قیمت بسیار خوبی در مقایسه با مودم و پاورانک جداگانه دارد، از این رو اگر قصد خرید یک پاوربانک و یک مودم را دارید این عنوان را در کنار نامزدهای خرید خود قرار دهید.

سرعت انتقال اطلاعات این محصول نیز تقریبا خوب است و شیائومی سرعت دانلود 120 مگابیتی را در کنار سرعت آپلود 50 مگابیت بر ثانیه در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید علاوه برپاوربانک از مودم این دستگاه نیز استفاده کنید. نکته جالب توجه در مورد این محصول را باید استفاده مودم از پاوربانک دانست و شما می توانید تا 54 ساعت از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : با بهترین پاوربانک های شیائومی در سال 2019 آشنا شوید

پاوربانک شیائومی مدل ZMI MF855 Power Router نسخه 7800 میلی آمپر ساعت

معرفی پاوربانک انرجایزر مدل PS20000 با ظرفیت ظرفیت 20000 میلی آمپر

این محصول را باید در کنار بهترین پاور بانک های موجود در بازار ایران قرار داد، این پاور بانک 20000 میلی آمپری را باید دو محصول 1000 میلی آمپری دانست که همراه با یک پایه شارژ در اختیار شما قرار می گیر و قیمتی در حدود 800 هزار تومان دارد، در روز هایی که استفاده از پاور بانک برای تمام کاربران گوشی های هوشمند امری متداول به شمار یم رود این محصول می تواند یک انتخاب خوب برای افراد خانواده باشد که یک محصول را خریداری می کنند اما در کل از دو پاوربانک 10000 میلی آمپری بهره می برد.

پیشنهاد می کنیم اگر در خانه شما هم حضور یک پاوربانک همزمان کم است این محصول می تواند تمام نیاز های شما را به بهترین شکل برطرف کند. این پاورباک لیتیوم پلیمری نیز حدود 470 گرم وزن دارد و در گروه پاوربانک های سنگین وزن قرار می گیرد.

انرجایز نیز مانند شیائومی محصولات متنوعی را در بازار ایران دارد و اگر علاقه مند به خرید این برند هستید می توانید از محصولات متنوع این کمپانی در نسخه های مختلف خریداری کنید.

معرفی پاوربانک انرجایزر مدل PS20000 با ظرفیت ظرفیت 20000 میلی آمپر

شارژر بی سیم بلپینک مدل BP932W با ظرفیت 10000 میلی آمپری

در کنار برترین پاوربانک ها یک نام دیگر نیز قرار می گیرد، برند بلپینک محصولات متعددی در این زمینه دارد و دارای یک باتری لیتیوم پلیمری است که از ظرفیت 10000 میلی آمپری بهره می برد، این پاور بانک وزنی در حدود 250 گرم دارد و ضخامت 17 میلی متری دارد.

این پاوربانک از فناوری شارژ سریع Qi charging بهره می برد و گوشی های هوشمندی که دارای این فناوری است را می تواند به صورت بی سیم شارژ کند. این پاور بانک دارای یک نمایشگر نیز است که باقیمانده شار ژ محصول را نمایش می دهد و در برابر ولتاژ نامناسب از گوشی هوشمند شما محافظت می کند. این پاور بانک جذاب خروجی 2.1 آمپری دارد و قیمتی نزدیک به 300 هزار تومان داشته که با این وجود در کنار بهترین و مقرون به صرفه ترین پاوربانک ها قرار می گیرد.

شارژر بی سیم بلپینک مدل BP932W با ظرفیت 10000 میلی آمپری

معرفی پاوربانک سونی مدل CP-V20 با ظرفیت 20000 میلی آمپر

نام برند سونی در میان تمام محصولات حوزه الکترونیک قرار دارد، این پاور بانک جذاب در گروه محصولات و پاوربانک های با وزن زیاد قرار دارد و حدود 460 گرم است. این پاوربانک لیتیوم یونی شدت جریان خروجی 1.5 میلی آمپری دارد و دارای دو خروجی است که به صورت همزمان به شارژ کردن دو محصول می توانید بپردازید.

پاور بانک سونی در بازار ایران با قیمتی در حدود 500 هزار تومان به فروش می رسد و ضخامت بسیار زیادی دارد، سونی برای این محصول ابعاد خاصی را در نظر گرفته که ضخامت بیش از 30 میلی متر جالب توجه است. این پاور بانک می تواند تمام گوشی های هوشمند و لوازم جانبی گوشی های موبایل را شارژ کند.

معرفی پاوربانک سونی مدل CP-V20 با ظرفیت 20000 میلی آمپر

معرفی پاوربانک سامسونگ مدل Fast Charge Battery pack با ظرفیت 10200 میلی آمپر

کمپانی سامسونگ را باید موفق ترین شرکت سازنده گوشی های هوشمند در سال های اخیر دانست، با این وجود این شرکت مشهور لوازم جانبی قدرتمندی را نیز روانه بازار فروش می کند. پاوربانک های سامسونگ به سرعت شارژ بسیار بالا شهرت دارند از ای رو سرعت بهتری را در مقایسه با شارژر های معمولی در اختیار شما قرار می دهد. این محصول در بازار ایران قیمتی در حدود 500 هزار تومان دارد.

این پاور بانک قابلیت شارژ کردن تمام گوشی های هوشمند را دارد اما فناوری مورد استفاده در این محصول تنها روی گوشی هایی که از این فناوری پشتیبانی می کند مورد استفاده قرار می گیرد. ولتاژ 5 و همچنین جریان ورودی 2 آمپری این محصول برای بسیاری از گوشی های این برند مورد توجه قرار می گیرد.

نکته جالب توجه در مورد ای محصول را باید شدت جریان و ولتاژ خروجی در مقایسه با دستگاه متصل شده دانست تا به گوشی هوشمند شما آسیبی وارد نشود. این محصول وزن مناسبی دارد و در حدود 290 گرم است، ضخامت 23 میلی متری این محصول نیز با وجود اینکه آزار دهنده نیست اما پاوربانک های شیائومی ظریف تر از محصولات این برند است.

این محصول در کنار پاوربانک های قابل حمل قرار می گیرد و به سادگی می توانند تمام گوشی های هوشمند، تبلت ها و… را با این پاوربانک 1000 میلی آمپری شارژ کنید. اگر گوشی هوشمند سامسونگ دارید و این گوشی موبایل در کنار محصولات سامسونگ با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع قرار گرفته است می توانید از این محصول به عنوان بهترین انتخاب یاد کنید. این پاوربانک دارای نشانه هایی برای نمایش شارژ دستگاه است.

معرفی پاوربانک سامسونگ مدل Fast Charge Battery pack با ظرفیت 10200 میلی آمپر

پاوربانک Mophie PowerStation با درگاه USB-C

این پاوربانک در لیست پاور بانک های دارای USB-C است که قیمتی حدود 45 دلار است و یک باتری 6040 میلی آمپر ساعتی آن را همراهی می کند. با کمک پورت USB این دستگاه شما می توانید دو دستگاه را به صورت همزمان شارژ کنید. مدل باریک تر این پاور بانک با قدرت 4000 میلی آمپرساعتی قیمتی 33 دلاری دارد.

بیشتر بخوانید : معرفی بهترین شارژرهای آیفون که به دستگاه های iOS شما قدرت می بخشند

بهترین شارژر Mophie PowerStation با درگاه USB-C

بهترین شارژر با قابلیت شارژ سریع MyCharge HubPlus-C

این پاور بانک 80 دلاری دارای یک پلاگین دیجیتال قابل شارژ، کابل USB-C و پورت USB-out است. اندازه آن اندکی حجیم و بزرگ است، اما با یک باتری 6،700 میلی آمپر شارژ می توانید گوشی خود را تا 2-3 بار شارژ کنید. همچنین دارای 18 وات قدرت خروجی و قابلیت شارژ سریع 3.0 Qulacomm است که امکان شارژ سریعتری نسبت با دستگاه های USB-C فراهم می کند. بهترین شارژر با قابلیت شارژ سریع MyCharge HubPlus-C

پاور بانک Anker Powecore

بدون شک برند Anker یکی از محبوب ترین و قابل اطمینان ترین در تولید اکسسوری شارژر است. با کمک بهترین شارژر و پاور بانک های این برند می توانید انواع مختلف گوشی، کابل، اسپیکر بلوتوث، هدفون و حتی ساعت های هوشمند خود را شارژ کنید. پاوربانک Anker Powercore یکی از کوچکترین و سبک ترین پاوربانک های 1000 میلی آمپری محسوب می شود که یک باتری فوق العاده جمع و جور با فناوری شارژ باتری برای گوشی های آیفون، سامسونگ و دیگر گوشی ها سازگار است.

این پاور بانک می تواند سه و نیم گوشی آیفون 6S و یا سه گوشی Galaxy S6 را شارژ کند. کنولوژی شارژ با سرعت بالا این پاور بانک دارای PowerIQ اختصاصی و تقویت کننده ولتاژ است که راهی برای سریع تر شارژ کردن هر دستگاه فراهم کرده است. این پاور بانک گواهینامه امنیت نیز دارد و به کمک سیستم امنیت MultiProtect ان خیال شما از حفاظت کامل دستگاه حین شارژ فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید : بهترین پاوربانک های آیفون 2019

بهترین شارژر Anker Powecore

شارژر همراه MyCharge Go series

این سری یکی از باتری های باریک و فابریک و از بهترین شارژر ها هستند که قیمت مدل 4400 میلی آمپرساعتی 25 دلار و مدل بزرگتر یعنی 6000 میلی آمپرساعتی 30 دلار قیمت دارد. این پاوربانک ها 2 درگاه یو اس بی دارند. همچنین مدل کوچکتری نیز برای آنها وجود دارد که تنها 20 دلار قیمت و قدرت 2600 میلی آمپری دارد.بهترین شارژر MyCharge Go series

پاور بانک قدرتمند Anker PowerCore Fusion

این مدل  پاوربانک Anker اساسا یک شارژر دیواری بزرگ با باتری 5000 میلی آمپری است که دو پورت USB استاندارد برای به طور همزمان گوشی خود و یک ابزار جانبی ثانویه (یا دو گوشی) را به طور همزمان به ارمغان می آورد. یک نشانگر LED کوچک در کنار دستگاه دیده می شود که با کمک آن می توانید سطح شارژ را با فشار یک دکمه بررسی کنید. این محصول در رنگ های سفید، سیاه و سفید و قرمز از بازه قیمتی 26 تا 30 دلار در دسترس است.بهترین شارژر Anker PowerCore Fusion

پاوربانک mophie powerstation

شرکت موفی دو پاوربانک جدید به نام های Powerstation PD and the Powerstation PD XL معرفی کرده بود که دومین نوع آن دارای یک باتری 6700 میلی آمپری است و نوع XL دارای باتری ای به ظرفیت 10050 میلی آمپری است. برای آشنایی با بهترین پاور بانک 2019 آیفون نیز این مقاله را بخوانید. هر دوی این بهترین شارژر ها مجهز به ورودی USB-C و پورت خروجی USB-A است که به شما اجازه می دهد تا دو گوشی را به طور همزمان شارژ کنید. شرکت موفی این دو پاور بانک را با قیمت های 60 و 80 دلار به زودی عرضه خواهد کرد که انتظار می رود تبدیل به یکی از محبوب ترین پاوربانک های کاربران دنیا شود.بهترین شارژر پاوربانک mophie powerstation

چطور پاور بانک مناسب خریداری کنیم؟

انتخاب پاوربانک مانند هر محصول دیگری مراحل خاص خود را دارد که به سادگی می توانید آن ها را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که پاوربانک ها رده قیمتی متفاوتی دارد و بر اساس آن می توانید گزینه هایی را برای خرید داشته باشید، جدای از قیمت این محصولت به این موضوع توجه کنید که پاور بانک خود را قصد دارید همواره با خود حمل کنید یا در یک محیط مانند کافه، خانه و رستوران در محیطی مشخص است. بیشتر پاوربان های ثابت قابلیت های چندگانه دارند که به طور همزمان این قابلیت را به شمار می دهد گوشی های هوشمند مختلفی را به طور همزمان شارژ کنید، این محصولات عموما قیمت بسیار بالایی دارند.

از طرفی دیگر پاوربانک های در نوع های مختلفی وارد بازار می شوند و در میان پاوربانک های قابل حمل محصولاتی که از نوع پلیمری هستند وزن کمتری دارند و افت کیفیت آن ها نیز به مراتب کمتر از نسخه های یونی است.

به عنوان مثال فرض کنید قصد خرید یک پاوربانک همراه را دارید، اولین موضوعی که به آن توجه کنید محصولاتی است که قصد دارید مورد استفاده قرار دهید از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کنند و همچنین این محصولات چه خروجی دارند، اگر گوشی هوشمند شما ساده است و از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمی کند خرید این محصول برای شما نیازی نیست، این موضوع در نقطه مقابل نیز صدق می کند و اگر گوشی هوشمند شما فناوری شارژ سریع دارد بهتر است دستگاهی را بخرید که از این موضوع پشتیبانی می کند.

چطور پاور بانک مناسب خریداری کنیم؟

چرا گارانتی پاوربانک اهمیت دارد؟

در کنار تمام این موارد گارانتی نیز در هنگام خرید پاوربانک اهمیت خاصی دارد، ممکن است پاوربانکی که خریداری کرده اید مدت زیادی در فروشگاه بدون استفاده مانده باشد و افت کیفیت محصوصی پیدا کرده است ، از این رو دستگاهی که خریداری می کنید اگر با گارانتی همراه باشد خیال شما را نیز در مورد مشکلات احتمالی برطرف می کند.

چرا گارانتی پاوربانک اهمیت دارد؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
علی
علی
4 سال پیش

پاوربانک شیائومی یکی از بهترین پاوربانک هاست و من رضایت کامل رو ازش دارم.نقاط قوت این پاوربانک:
امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل
جای دوشارژ
برند عالی
کیفیت ساخت
کلاً من خیلی تحقیق کردم اکثر کاربران گوشی های کره ای چینی و آمریکایی از شارژر شیائومی استفاده می کنند.در کل تمام انتظارات من رو برآورده کرده