بعد از تماس های موبایلی، پست هم به پلدختر رایگان شد

0
350
بعد از تماس های موبایلی، پست هم به پلدختر رایگان شد

اپراتورهای تلفن همراه به منظور تسهیل کمک رسانی به مناطق سیل زده مکالمه با مردم پلدختر را رایگان اعلام کردند و امروز هم شرکت پست از ارایه خدمات رایگان پستی به این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار کالاسودا، ارتباطات یکی از اصلی ترین نیاز مردم سیل زده است که به منظور برطرف شدن راحت تر این نیاز شرکت ها و نهادهای مختلف به ارایه خدمات رایگان می پردازند.

در همین رابطه، امروز دوشنبه 19 فروردین شرکت پست از ارایه خدمات رایگان به مردم سیل زده پلدختر خبر داده است.

«حسین نعمتی» مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: در راستای ایجاد امکان ارتباط مستقیم میان شهرستان پلدختر با سراسر کشور، ارسال مرسولات از این شهرستان به تمامی مقاصد داخل کشور و بر عکس، تا یک ماه آینده رایگان است.

وی افزود: این خدمت در قالب پست سفارشی و تا سقف ۳۰ کیلوگرم انجام می‌شود، بنابراین هم وطنان می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، مرسولات خود را به مردم این شهرستان ارسال کنند.

نعمتی یادآور شد: با وجود وارد آمدن آسیب‌های جدی به شهرستان پلدختر به دنبال وقوع سیل، پست از همان ابتدا با راه‌اندازی باجه سیار و سپس استقرار در محل ساختمان پست بانک؛ به ارائه خدمات پستی مورد نیاز مردم ادامه داد.

این در حالی است که شرکت های تلفن همراه نیز تماس برای مردم این شهر را رایگان اعلام کرده اند. ایرانسل خدمات تماس رایگان به مردم لرستان از جمله مردم پلدختر ارایه می دهد و همراه اول هم اعلام کرده که تا هفته آینده هرگونه تماس مشترکان این اپراتور از شهر پلدختر رایگان خواهد بود.

گفتنی است، پلدختر به عنوان یکی از مناطق سیل زده بیشترین آسیب را در خصوص خطوط ارتباطی متوجه شده و طبق اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خسارات ایجاد شده در این خصوص در این شهر 350 میلیارد تومان برآورد شده است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها