بازی‌های رایگان سرویس پلی‌استیشن پلاس برای ماه نوامبر مشخص شدند

بازی‌های رایگان سرویس پلی‌استیشن پلاس (PS Plus) برای ماه نوامبر سال 2019 به تازگی مشخص شده‌اند. در ماه نوامبر، مشترکین پلاس با هیجان و ترس طرف هستند! برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

پس از این که در ماه گذشته، بازی های رایگان برای ماه اکتبر را مشاهده کردیم و دو عنوان The Last of Us Remastered و MLB The Show 19 برای این سرویس در دسترس قرار گرفتند، حالا بازی های جدیدی برای ماه نوامبر انتخاب شد‌ه‌اند. طبق اعلام پلی‌استیشن، دو بازی Nioh و Outlast 2 برای کنسول پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار خواهند گرفت که عناوین خوب و راضی کننده‌ای به شمار می‌روند. باید اشاره کنیم که دو بازی Nioh و Outlast 2 در تاریخ 5 ماه نوامبر سال 2019 در دسترس اعضا و مشترکین سرویس پلی‌استیشن پلاس قرار خواهند گرفت و تا ابتدای ماه دسامبر، در دسترس خواهند بود.

برای کسانی که با دو بازی رایگان شده برای پلی‌استیشن پلاس آشنایی چندانی ندارند، باید اشاره کنیم که عنوان Nioh یک بازی اکشن نقش آفرینی است که به وسیله استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) ساخته شده و ساختار و استایلی شبیه به عناوین سری Dark Souls دارد. برای تجربه بازی Nioh باید مهارت و سرعت عمل و البته صبر و حوصله بالایی داشته باشید و از کشته شدن به تعداد بی نهایت در بازی خسته نشوید تا بتواند مراحل را پشت سر بگذارید. جالب است اشاره کنیم که نسخه دوم این بازی، یعنی Nioh 2 نیز در سال آینده میلادی عرضه می‌شود و اگر قصد دارید تا با نسخه دوم پا به درون دنیای آن بگذارید، پیشنهاد می‌کنیم نسخه اول را از این فرصت ایجاد شده، دریافت نموده و تجربه نمایید.

در طرف دیگر، بازی Outlast 2 قرار می‌گیرد. سازندگان این سری بازی که استودیوی Red Barrels نامیده می‌شوند، گویی در نسخه اول بازی به اندازه کافی بازی‌بازان و مردم را نترساندند و حالا در بازی Outlast 2، مردم را به طور رسمی شکنجه می‌دهند! Outlast 2 قطعا برای کسانی که مشکلات قلبی و بیماری های مختلف دارند، توصیه نمی‌شود! جو و اتمسفر تاریک و صحنه‌های ترسناک و دهشتناک موجود در بازی، باعث می‌شود حتی راه رفتن در محیط بازی برایتان سخت شود و Outlast 2 را رسما به یکی از ترسناک ترین بازی های دهه اخیر تبدیل کند.

همان طور که گفته شد، بازی های Outlast 2 و Nioh 2 از تاریخ 5 ماه نوامبر سال 2019 در دسترس اعضای سرویس پلی‌استیشن پلاس و البته دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 قرار می‌گیرند.

نظر شما در مورد بازی‌های رایگان سرویس پلی‌استیشن پلاس برای ماه نوامبر چیست؟

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

1 روز پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

3 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

4 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

5 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

1 هفته پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش