بازی ها

لذت ماجراجویی در دنیایی ناشناخته با بازی Half-Life: Alyx

به تازگی تایید شده که بازی Half-Life: Alyx که یک بازی به صورت واقعیت مجازی (VR) است، به زودی عرضه خواهد شد. با این بازی، لذت ماجراجویی در دنیایی ناشناخته را تجربه کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کالاسودا همراه باشید.

بعید است که یک بازی‌باز با تجربه باشید و با سری بازی های Half Life آشنایی نداشته باشید. این سری بازی که طرفداران بی شماری دارد، تاثیر فوق‌العاده ای برروی سبک ماجرایی و شوتر اول شخص گذاشت و توانست استاندارد های بی شماری را به این سبک ها اضافه کند. در حالی که طرفداران این سری و بازی‌بازان به شدت منتظر ساخته شدن نسخه سوم این سری، یعنی Half-Life 3 هستند، شرکت ولو (Valve) به تازگی خبر از عرضه یک بازی واقعیت مجازی به نام Half-Life: Alyx داده است. آخرین نسخه‌ی این مجموعه در سال ۲۰۰۷ میلادی با عنوان Half-Life 2: Episode Two عرضه شد و از آن زمان تا به حال، هیچ بازی جدیدی از این سری منتشر نشده است و به نظر می‌رسد که تمرکز شرکت ولو فعلا برروی ساخت قسمت سوم این سری نیست.

شرکت ولو به تازگی و در صفحه رسمی توییتر اعلام کرده که بازی Half-Life: Alyx که تا پیش از این، شایعاتی در مورد آن شنیده می‌شد، کاملا واقعی است و قرار است در روز پنجشنبه و در ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران، رسما از این بازی رونمایی شود. شما می‌توانید متن توییت شرکت ولو را در زیر مشاهده نمایید:

ما هیجان زده هستین که اعلام کنیم بازی Half-Life: Alyx، بازی واقعیت مجازی پرچمدار ما در این پنج شنبه معرفی خواهد شد. نمی‌توانیم برای به اشتراک گذاشتن بازی با شما منتظر بمانیم.

بر اساس اطلاعاتی که از مصاحبه‌ی جف کیلی (Geoff Keighly) با رابین واکر (Robin Walker)، سازنده‌ی بازی Team Fortress 2 فاش شده، عنوان واقعیت مجازی Half-Life: Alyx قرار است در رویداد The Game Awards 2019 معرفی و در ماه مارس سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر شود. با این حال، هیچکدام از این اطلاعات رسمی نیستند و باید تا زمان معرفی رسمی و دقیق منتظر بمانیم. بر این اساس، انتظار ها برای مراسم The Game Awards 2019 بیشتر و بیشتر می‌شود. همچنین بد نیست اشاره کنیم که Half-Life: Alyx احتمالا یک بازی انحصاری برای هدست واقعیت مجازی شرکت ولو، یعنی Steam VR خواهد بود و شاید برای دیگر پلتفرم های واقعیت مجازی منتشر نشود. علاوه بر این، همان‌طور که از نام بازی پیداست، به نظر می‌رسد که داستان این نسخه به شخصیت Alyx می‌پردازد.

نظر شما در مورد بازی Half-Life: Alyx و معرفی آن در مراسم The Game Awards 2019 چیست؟

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

1 روز پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

3 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

4 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

6 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

1 هفته پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش