دانلود ها

بررسی زمان عرضه و قابلیت های به روز رسانی اندروید هشت برای honor 7x

کالاسودا- گوشی هوشمند honor 7x  که به نوعی میان رده سال ۲۰۱۸ برند آنر محسوب می شود به زودی به روز رسانی اندروید ۸ را همراه با رابط کاربری انحصاری هواوی موسوم به EMUI 8 دریافت خواهد کرد.

میان رده سری آنر در دسامبر ۲۰۱۷ وارد با قیمت ۲۵۰ یورو وارد بازار جهانی شد و در کشور مان نیز شرکت های مدیا پردازش و همراه ویژن این میان رده دوست داشتنی را وارد بازار ایران کردند و honor 7x  با فروش بسیار خوبی نیز مواجه شد .حال این خبر به صورت رسمی اعلام شده است که honor 7x    در ماه می به روز رسانی جدید خود را دریافت خواهد کرد .

به روز رسانی اندروید هشت و اضافه شدن امکانات رابط کاربری EMUI 8 امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد . مدتی پیش اعلام شد که honor 7x    با دریافت به روز رسانی قابلیتی مشابه با حسگر تشخیص چهره آیفون ایکس را دریافت خواهد کرد که البته رویه اجرای آن با گوشی آیفون ایکس متفاوت است . از طرفی دیگر برخی امکانات منطبق به هوش مصنوعی به این دستگاه افزوده خواهد شد و کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت ها عملکرد سریع تری نسبت به کار با اندروید هفت داشته باشند. از طرفی دیگر نیز در این به روز رسانی استفاده از رم نرم افزاری توسط سیستم عامل بسیار بهینه تر خواهد شد تا کاربران بتوانند بدون مواجه شدن با مشکل به امور روزمره و حتی بازی های سنگین تر بپردازند.

این قبایلت ها در کنار برخی ویژگی ها مانند استفاده از لمس سه بعدی و تقسیم کردن صفحه نمایش به دو قسمت به نظر کار را برای طرفداران این موبایل سری آنر لذت بخش خواهد کرد.

با این وجود برخی از به روز رسانی ها کمی دیرتر برای دستگاه های که برای برخی کشور ها از جمله ایران عرضه شده اند  ارسال خواهد شد اما بدون شک این به روز رسانی بزرگ باعث عملکرد بهتر honor 7x خواهد بود

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

17 ساعت پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

2 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

3 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

5 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

7 روز پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش