دانلود ها

الجی گران قیمت ترین گوشی خود را در ۳۰۰ نسخه روانه بازار می کند

کالاسودا- الجی خاص ترین گوشی تاریخ خود را در ۳۰۰ نسخه روانه بازار می کند. کمپانی کره ایی الجی قصد دارد تا در اقدامی جالب نام خود را سر زبان های بیندازد و به همین دلیل گوشی LG Signature Edition را به زودی با قیمتی بسیار عجیب روانه بازار خواهد کرد. این گوشی هوشمند برخی میراث V35 ThinQ را به همراه دارد و به نظر می رسد برای علاقه مندان دو آتیشه این برند کره ایی خرید خوبی محسوب می شود.

آخرین محصول کمپانی الجی با نام LG Signature Edition قرار است در ۳۰۰ نسخه روانه بازار شود که در نوع خود کمی عجیب است ساخت یک محصول در این تعداد چقدرصرفه اقتصادی برای کاربران دارد. کمپانی الجی امروز این خبر را تایید کرد که نسخه سفارشی این پرچم دار قیمتی در حدود ۱۷۸۰ دلار خواهد داشت . قیمتی که بسیار گران تر از گوشی های هوشمند بازار است. قیمتی که در مقایسه با گلکسی نوت نه که ۱۲۰۰ دلار است و از آیفون های سال ۲۰۱۸ نیز گران قیمت تر است.

نسخه LG Signature Edition دارای شش گیگابایت رم نرم افزاری و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی است که روانه بازار خواهد شد .پردازنده این گوشی سفارشی نیز مطابق رویه سال جاری اسنپدراگون ۸۴۵ است که برترین پردازنده سال جاری است . در بخش دوربین نیز این شرایط مطلوب وجود دارد و از لنز  ۱۶ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و از یک لنز هشت مگاپیکسلی برای دوربین سلفی استفاده خواهد کرد . این گوشی هوشمند شش اینچی صفحه نمایشی با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ دارد که به شرایط خوبی را برای کاربر رقم می زند. اما در این بخش همچنان قیمت عجیب است و الجی دو برابر قیمت پرچم دار فعلی خود در نظر گرفته است

در کنار این گوشی هوشمند قرار است هدست جدید الجی نیز در اختیار کاربران قرار گیرد هدفونی که می تواند کیفیت بسیار خوبی را برای کاربران برند الجی  رقم خواهد بزند. اما با شرایط موجود این موضوع تنها سورپرایز الجی نخواهد بود و باید منتظر خبرهای دیگری از این کمپانی بسیار قدرتمند و محبوب باشیم. به نظر می رسد در بخش سیستم عامل نیز این کمپانی از اندروید ۸.۱ استفاده کند و احتمال خیلی کمی برای عرضه این گوشی هوشمند با اندروید P وجود دارد مگر اینکه این برند کره ایی عرضه این گوشی هوشمند را به تعویق بیندازد.

کمپانی الجی در سال های اخیر نتوانسته است سود خوبی را از طریق فروش های موبایل خود به دست آورد و باید دید از چه روش هایی استفاده خواهد کرد تا بتواند بخشی از منابع مالی خود را از طریق فروش گوشی های هوشمند به دست اورد

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

11 ساعت پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

2 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

3 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

5 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

6 روز پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

7 روز پیش