بازی ها

سری Tales of تا به حال 20 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است

شرکت باندای نامکو (Bandai Namco) به تازگی اعلام کرده که سری Tales of تا به حال به صورت جهانی، 20 میلیون نسخه را به فروش رسانده است.

سری Tales of یک مجموعه ارزشمند از عناوین نقش آفرینی ژاپنی (JRPG) است که نسخه‌های پر تعداد و خطوط داستانی متفاوت و گوناگونی دارد. مجموعه Tales of شامل Tales of Symphonia و Tales of Vesperia و Tales of Berseria و Tales of Phantasia می‌شود که هر کدام با وجود سبک‌ مشابه، داستان‌ها، حال و هوا و دنیای کاملا متفاوتی از یکدیگر دارند. طبق اعلام شرکت باندای نامکو، سری Tales of به تازگی به یک آمار و رکورد جدید رسیده و توانسته به صورت جهانی، به فروش 20 میلیون نسخه دست پیدا کند. به مناسبت این موفقیت چشمگیر و خوشحال کننده، باندای نامکو تمام نسخه‌های دیجیتالی سری را با تخفیف برای فروش قرار داده و شما می‌توانید با سر زدن به شبکه استیم (Steam)، نسخه‌های مختلف این مجموعه دوست داشتنی را خریداری نمایید.

سری Tales of با این که همیشه نسخه‌های خوبی داشته و در سبک نقش‌ آفرینی ژاپنی یک اثر قابل قبول و خوشنام شناخته می‌شود، اما هیچگاه به شکل جدی مورد بررسی و تحلیل قرار نگرفته است. عناوین این سری، قدمت و جایگاه بلند و بالایی دارند اما این سری هیچگاه سعی نکرده تا تحولی در سبک JRPG به وجود آورد یا از عنصر و عامل شگفت انگیزی استفاده نماید. اولین نسخه از سری با نام Tales of Phantasia برای اولین بار در سال 1995 و برای کنسول Super Famicom عرضه شد و مدتی بعد، این عنوان را در بازارهای غربی و برروی کنسول پلی‌استیشن 1 مشاهده کردیم. Tales of Vesperia Definitive Edition، آخرین نسخه منتشر شده از سری بود که در اوایل سال جاری میلادی برای کنسو‌ل‌های نسل هشتمی و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت و خاطرات بسیاری را برای طرفداران قدیمی سری زنده می‌کرد. این نسخه از بازی برای اولین بار در نسل گذشته و برای کنسول‌های ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 منتشر شده بود و حالا برای پلتفرم های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.

این طور که خبر رسیده، نسخه جدیدی از مجموعه Tales of در دست ساخت و توسعه قرار گرفته و قرار است در فستیوال Tales of سال 2019 که در تاریخ 15 تا 16 ماه ژوئن برگزار می‌شود، معرفی گردد. قطعا فروش 20 میلیون نسخه‌ای مجموعه Tales of در سراسر جهان، با توجه به سبک و سیاق و البته مقیاس بازی، خوب و قابل قبول به نظر می‌رسد و این آمار نوید عناوین بیشتری از مجموعه Tales of در آینده می‌دهد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

2 روز پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

3 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

4 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

6 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

1 هفته پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش