بازی ها

فهرست فروش هفتگی بریتانیا – لینک به تنهایی صدر جدول را از شکارچیان والت گرفت

فهرست فروش جدید بازی‌ها در منطقه بریتانیا یا UK به تازگی منتشر شده که در آن شاهد اتفاقات جالب و هیجان انگیزی هستیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

 با نزدیک شدن به ماه‌های آخر سال، بازی‌های بزرگ و پر طرفدرای منتشر می‌شوند و همین موضوع می‌تواند بازار بازی‌های ویدیویی را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. در هفته گذشته در بازار بریتانیا، یک بازی مورد انتظار و محبوب به نام The Legend of Zelda: Link’s Awakening عرضه شده و صدر فهرست را از شکارچیان والت (Borderlands 3) گرفته است. The Legend of Zelda: Link’s Awakening که در واقع یک نسخه بازسازی شده از عنوانی قدیمی با همین نام است، توانسته نظر منتقدان و بازی‌بازان را جلب کند و یکی دیگر از عناوین انحصاری ممتار و خوب کنسول نینتندو سوییچ را رقم بزند. در مورد بازی The Legend of Zelda: Link’s Awakening جالب است بدانید که این نسخه از سری افسانه زلدا، بزرگترین هفته آغازین را در منطقه UK داشته و توانسته عناوین بزرگ و فوق‌العاده‌ای از سری مانند Majora’s Mask 3D و Ocarina of Time 3D را از این نظر پشت سر بگذارد. علاوه بر این، در مورد بازی انجصاری جدید کنسول نینتندو سوییچ بد نیست بگوییم که The Legend of Zelda: Link’s Awakening سریع ترین فروش را در بین عناوین کنسول نینتندو سوییچ  در سال 2019 در منطقه بریتانیا داشته است و در این راه در رقابت با بازی Super Mario Maker 2 پیروز میدان شده است.

اما از نسخه جدید سری افسانه‌ زلدا که عبور کنیم، به یک بازی محبوب دیگر به نام Borderlands 3 می‌رسیم. شکارچیان والت که در دو هفته گذشته وارد بازار بریتانیا شدند، توانستند صدر فهرست فروش را از آن خود کنند و خیلی راحت و با محبوبیتی که دارند، صدرنشین شوند. با تمام این تفاسیر، فروش عمده بازی Borderlands 3 به صورت دیجیتالی است و از آن جایی که تنها میزان فروش فیزیکی محاسبه شده، در هفته گذشته فروش بازی Borderlands 3 تا 69 درصد افت داشته است. پس از مشاهده یک نام تکراری به نام Mario Kart 8 Deluxe، در رده چهارم به بازی Gears 5 می‌رسیم که در آمار فروش هفته گذشته در رده دوم قرار داشت و حالا کمی پایین تر آمده است. بازی ورزشی محبوب شرکت کونامی، یعنی eFootball PES 2020 نیز که آن را برای اولین بار در فهرست فروش هفته گذشته دیدیم، حالا در مکان پنجم دیده می‌شود و قطعا با عرضه بازی FIFA 20، رقابت بین این دو عنوان شبیه ساز فوتبال، دیدنی می‌شود.

به غیر از یک سری عناوین همیشگی و با نام‌های آشنا در فهرست پرفروش ترین بازی‌های هفته گذشته بریتانیا، بد نیست به افزایش فروش فوق‌العاده بازی The Division 2 اشاره کنیم. از آن جایی که یک سری از عناوین در بازار بریتانیا با تخفیف فوق‌العاده ای همراه شدند، بازی‌بازان بسیاری نسبت به خرید آن ها اقدام کردند که یکی از همین عناوین نیز The Division 2 بوده است. بد نیست بدانید که میزان فروش بازی The Division 2 با این تخفیف‌ها در هفته گذشته، 114 درصد نسبت به آمار هفته گذشته افزایش پیدا کرده است.

شما می‌توانید فهرست 10 بازی پرفروش منطقه بریتانیا یا UK در هفته گذشته را در زیر مشاهده نمایید:

  1. The Legend of Zelda: Link’s Awakening
  2. Borderlands 3
  3. Mario Kart 8 Deluxe
  4. Gears 5
  5. eFootball PES 2020
  6. The Division 2
  7. Grand Theft Auto 5
  8. Spyro Reignited Trilogy
  9. Crash Team Racing Nitro-Fueled
  10. NBA 2K20

نظر شما در مورد فهرست فروش هفتگی جدید بازار بریتانیا چیست؟ از بین عناوین موجود در فهرست 10 تایی، کدام یک را تجربه می‌کنید؟

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

1 روز پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

3 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

4 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

6 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

1 هفته پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش