افزونه ی جدید و جذاب پیام رسان اندروید

0
775

کالاسودا_ شرکت گوگل به تازگی تمرکز خود را روی بهبود برنامه های خود گذاشته است و در تازه ترین اقدامات ، این شرکت افزوه ی جدید و جذابی را برای پیام رسان اندروید معرفی کرده است.

به روزرسانی جدید برای پیام رسان اندروید

پس از اینکه شرکت گوگل طراحی تازه ای برای این برنامه آماده و بعد هم حالت تیره را به برنامه پیام رسان اندروید اضافه کرد، باز هم آرام نشد و تلاش کرد تا این برنامه بهتر از قبل طراحی و آماده کند.

افزونه جدید پیام رسان اندروید

این شرکت به تازگی از افزونه ی جستجوی پیشرفته برای پیام رسان اندروید رونمایی کرده است که می تواند در نوع خود جالب توجه باشد. این افزونه جدید به کاربر اجازه می دهد تا کاربران مطلب منحصر به فردی ( چه عکس ، چه فیلم، چه موقعیت مکانی) را در یک مکالمه به خصوص یا حتی در تمامی پیام ها جستجو کند.

نحوه کار با این افزونه

شما با کلیک روی اسم هر یک از مخاطبان خود می توانید تمامی مطالبی را که با هم به اشتراک گذاشته اید ( اعم از عکس ، ویدئو ، موقعیت مکانی و … ) را ببینید و از آنها استفاده کنید.

این افزونه چیز جدیدی نیست و در بیشتر پیام رسان ها دیده می شود اما اضافه شدن این افزونه به این برنامه می تواند برای کاربرانی که از اس ام اس و پیام رسان اندروید استفاده می کنند کاملا جالب و کاربردی باشد.

قطعا شرکت گوگل طرح های بزرگتر و جذاب تری در زمینه ارتباطات در ذهن دارد که می تواند برای طرفداران این برند جذاب و هیجان انگیز باشد.

شرکت گوگل در ماه های اخیر تلاش کرده است تا به روزرسانی های کاربردی و جذابی را برای برنامه های خود آماده و به بازار عرضه کند.

می توانیم بگوییم که پیام رسان اندروید یکی از پر استفاده ترین و پر کاربردترین برنامه های گوگل است و تقریبا تمام کاربران از این برنامه برای ارسال پیام ها و اس ام اس های خود استفاده می کنند. احتمالا در آینده ای نزدیک شاهد افزونه های خلاقانه تری از سوی شرکت گوگل برای برنامه های مختلف این شرکت خواهیم بود.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در مورد این به روزرسانی و افزونه ی جدید برنامه پیام رسان اندروید در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها