تعمیر گوشی هوآوی با پیک رایگان توسط مانتراسرویس

1
1400

سرویس و خدمات موسوم به Door to Door توسط مانتراسرویس، سرویس دهنده اصلی گوشی‌های هوآوی در ایران راه اندازی شد.

به گزارش کالاسودا، مانتراسرویس به نشانی اینترنتی https://mantraservice.ir خدمتی ویژه را برای دارندگان گوشی‌های هوشمند هوآوی به نام Door to Door راه انداخته تا با پیک رایگان خدمات مناسب به کاربران این برند در ایران بدهد.

طبق این سرویس گوشی پس از تماس اولین از سوی مشتری، توسط پیک مخصوص از درب منزل یا محل کار کاربر دریافت شده و پس از تعمیر به آدرس مشتری ارسال می‌شود.

کلیه خدمات دریافت و ارسال گوشی به صورت رایگان برای کاربران از سوی مانتراسرویس انجام خواهد شد.

این سرویس بر مبنای رضایت اولیه مشتری و هنگام تماس با مرکز تلفن مانتراسرویس تعریف شده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشتریان هوآوی عرضه می‌شود.

کاربر در تماس با مانتراسرویس درخواست استفاده از Door to Door را کرده و پیک مخصوص از طریق سیستم پستی گوشی کاربر را دریافت کرده و به مرکز خدمات می‌رساند.

بعد از تعمیر نیز همین پیک گوشی تعمیر شده را به آدرس مورد نظر می‌رساند.

این سرویس برای کاربرانی که حضوری گوشی خود را تحویل مانتراسرویس می‌دهند نیز در دسترس بوده و تنها شرط رضایت مشتری برای ارائه Door to Door نیاز است که پس از اعلام، انجام خواهد شد.

گفتنی است کاربران از طریق اپلیکیشن مانتراسرویس  {فعلا نسخه اندرویدی در دسترس است}  به نشانی http://mantra.express/mantra-service.apk  با یک کلیک می‌توانند از این خدمت بهره‌مند شوند.

لازم به یادآوری است سرویس Door to Door در حال حاضر به شهروندان تهرانی ارائه خدمت کرده و به زودی در سراسر کشور خدمات تعمیر موبایل را گسترش خواهد داد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
Ata
Ata
1 سال پیش

سلطان فقطL90