امتیاز میت 30 پرو در AnTuTu قدرتی میان اسنپدراگون 855 و 855 پلاس دارد

0
259
امتیاز میت 30 پرو در AnTuTu قدرتی میان اسنپدراگون 855 و 855 پلاس دارد

امتیاز گوشی میت 30 پرو قدرت بالاتری در مقایسه با گوشی های هوشمندی دارد که از پردازنده اسنپدراگون 855 بهره می برند. با وجود این پردازنده هواوی هنوز با انتخاب شدن به عنوان بهترین پردازنده گوشی های اندرویدی فاصله دارد. اولین امتیاز این بنچمارک به تازگی منتشر شده است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

در حال حاضر بیشتر گوشی های هوشمند اندرویدی از پردازنده های اگزینوس، اسنپدراگون و کایرین بهره می برند، با این وجود کمپانی کوالکام همچنان قدرتمند ترین پردازنده ها را روانه بازار فروش می کند و در این میان تفاوت هایی از نظر قدرت میان این پردازنده ها وجود دارد و در حال حاضر اسنپدراگون 855 پلاس قدرتمند ترین پردازنده میان گوشی های اندروید به شمار می رود.

امتیاز گوشی میت 30 پرو قدرت بالاتری در مقایسه با گوشی های هوشمندی دارد

گوشی هوشمند میت 30 پرو با شماره مدل LIO-AL00 را باید نسخه 4G این محصول دانست که در وب سایت TENAA قرار گرفته است، در نظر داشته باشید که نوع گوشی موبایل در این بخش تفاوت دارد، زیرا تفاوت هایی در میان این گوشی هوشمند و نسخه 5G آن وجود دارد که باعث می شود پردازنده کایرین 990 کمی قدرت بالاتر داشته باشد.

به طور کلی نسخه 5G این پردازنده از معماری 7nm+EUV ساخته شده و هسته های متوسط Cortex-A76 حدود 0.27 گیگاهرتز قدرتمند تر است و یک هسته ی بسیار بزرگ در Da Vinci NPU دارد. در کنار این موضوع باید اشاره کرد که نسخه 4G این محصول با معماری قدیمی تر 7 نانومتری ساخته شده است.

گوشی هوشمند میت 30 پرو با شماره مدل LIO-AL00 را باید نسخه 4G این محصول دانست

 

امتیاز میت 30 پرو در AnTuTu

با توجه به امتیاز های منتشر شده باید در نظر داشت میت 30 پرو جایگاهی میان گوشی های هوشمند اسنپدراگون 855 و 855 پلاس دارد، بر اساس اخبار موجود این گوشی هوشمند با حافظه UFS 3.0 مورد بررسی قرار گرفته شده است. البته به این موضوع باید اشاره داشت که امتیاز 457357 برای میت 30 پرو عنوان شده است. این امتیاز می تواند با به روز رسانی های نرم افزاری قدرت بالاتری پیدا کند با این وجود نمی توان انتظار داشت که قدرت این پردازنده به گوشی هوشمند گیمینگ جدید شیائومی برسد که با حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 12 گیگابایت به فروش می رسد. البته لازم به ذکر است که این گوشی هوشمند در نسخه های مختلفی به بازار عرضه می شود و رم 12 گیگابایتی بالاتری نسخه این محصول است.

در انتها نیز به این موضوع اشاره می کنیم که این امتیاز ها با آنتوتو نسخه 8 بررسی شده است که امتیاز بیشتری در بخش حافظه در اختیار شما قرار می دهد، در حال حاضر گوشی های هوشمند Black Shark 2 Pro و Asus ROG Phone II به عنوان دو گوشی موبایل برتر در این جدول به شمار می رود که از پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس بهره می برد. وان پلاس 7 پرو نیز با پردازنده اسنپدراگون 855 در رتبه سوم قرار داشت که با قرار گرفتن میت 30 پرو در این جدول در رتبه سوم قرار می گیرد.

امتیاز میت 30 پرو در AnTuTu

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها