برترین داستان‌های فناوری موبایل در فصل دوم 2019

0
426

این مطلب به عنوان ادامه مطلب “برترین داستان‌های فناوری موبایل فصل اول 2019” به داستان‌های مربوط به عرضه گوشی‌های هوشمند و سایر قطعات و دستگاه‌های فناوری در سه ماهه دوم سال 2019 می‌پردازد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از جی اس ام آرنا، حال نوبت آن رسیده است که به سه ماهه دوم سال 2019 نگاهی بیاندازیم که تعداد متعددی از گوشی‌های قدرتمند در این بازه زمانی منتشر شد.

اولین گوشی ارائه شده در سه ماه دوم سال 2019 به وان پلاس تعلق دارد. وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو دو گوشی ارائه شده توسط این شرکت بوده که با قابلیت‌های خوبی وارد بازار شدند. وان پلاس 7 همانند مدل 7 پرو با پردازنده Snapdragon 855 ارائه شد اما در آن خبری از دوربین اولترا واید و تله فوتو نیست.

شیائومی Redmi K20 Pro را ارائه کرد که رقیبی برای وان پلاس 7 پرو بود؛ اما از باتری بهتری برخوردار بود، شارژ سریع‌تر و قیمت مناسب‌تری نیز داشت.

اولین بار سامسونگ گلکسی A80 با یک ماژول دوربین سه تایی چرخشی با یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و اولتراواید 8 مگاپیکسلی و سنسورتشخیص عمق سه بعدی عرضه شد. صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED با کیفیت بسیار عالی در کنار اسنپدراگون 730 و 8 گیگابایت حافظه رم این دستگاه را به یک مدل قدرتمند تبدیل کرد. باتری 3700 میلی آمپری آن دارای ماندگاری 90 ساعت بوده و قابلیت شارژ 25 وات را دارد.

ایسوس زنفون Zenfone 6 یک ماه بعد گوشی با دوربین چرخشی 48 و 13 مگاپیکسلی ارائه داد که خبری از شکاف دوربین سلفی روی صفحه آن نبود. Zenfone 6 یک پرچمدار با تراشه Snapdragon 855 با حداکثر 8 گیگابایت رم است. با این وجود، چیزی که باعث شد تا این حد متمایز شود، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن بود.

هنگامی که ایالات متحده Huawei را در لیست سیاه تجاری خود قرار داد؛ در سه ماهه دوم سال 2019 شرکت هواوی با بحران بیشتری رو به رو شد. این امر باعث شد گوشی‌های هوآوی خدمات گوگل را دریافت نکنند. این امر منجر به ضعف برجسته‌ای در برنامه‌های گوشی‌های هوشمند هواویی در 2019 شد. هوآوی بدون خدمات گوگل در گوشی‌های آینده خود، بازارهای پرسود مانند امریکا و اروپا از دست می‌دهد و در عوض باید تنها به چین اعتماد کند.

هواوی از آن زمان مجوز موقت برای استفاده از فناوری‌های مبتنی بر ایالات متحده را گرفته است اما هنوز نتوانسته است Google Services را به گوشی‌های اندرویدی خود برگرداند، که باعث انتشار محدود پرچمداران این شرکت در بازار بین المللی گوشی‌های هوشمند شده است.

کوالکام از اسنپدراگون 730 و 665 میان رده خبر داد که با این کار گوشی‌های میان رده قوی و موفقی به بازار عرضه خواهد شد.

در سه ماهه دوم رندرهایی از گلکسی نوت 10 به گوش رسید که نشان دهنده دوربین سلفی با سوراخ متمرکز و طراحی اسکوئری است.

گوگل پیکسل 3a و 3a ایکس آل را با دوربین‌های عالی مانند پیکسل 3 و 3 XL، جک‌های هدفون 3.5 میلیمتری و قیمت پایه 399 دلار عرضه کرد.

شیائومی با طراحی یک صفحه نمایش بزرگتر، رنگی و قابلیت NFC، مدل Mi Band 4 را به طور رسمی معرفی کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها