فروش استثنایی گوشی های iPhone XS Max نسبت به گوشی های دیگر شرکت اپل

0
1032

کالاسودا_ اخبار منتشر شده از سوی آنالیزورهای شرکت اپل از این قرار است که درخواست ها برای گوشی های iPhone XS Max بیشتر از گوشی های iPhone XS و XR بوده است.
مینگ چی کوا آنالیزور شرکت اپل خبرهای جالبی را در مورد فروش این گوشی ها با ما به اشتراک گذاشته است.

گزارش آنالیزور شرکت اپل در مورد فروش گوشی های iPhone XS Max

اخبار بیشتر در مورد محصولات جدید شرکت اپل بوده که ایشان به ما توضیحاتی ارائه کرده اند.
کوا گزارش داده است که درخواست برای گوشی iPhone XS Max فراتر از حد انتظار ما بوده و این موضوع سه یا چهار برابر درخواست ها برای گوشی iPhone XS بوده است. رنگ های طلایی و خاکستری درخواست های بیشتری نسبت به رنگ نقره داشته اند. همچنین نسخه 256 این گوشی مشتاقان بیشتر داشته است. این نکته را باید متذکر شویم که شاید میزان تولید نسخه 512 محدود باشد زیرا تامین کننده این موضوع شرکت سامسونگ است. دلیل اصلی هم این است که تنها شرکت سامسونگ می تواند قطعات این حجم از ظرفیت را تولید کند. همچنین گفته شده که منطقه آسیا بیشترین درخواست را برای سفارش داشته است.

فروش بالای اپل واچ های جدید شرکت اپل

کوا همچنین به این موضوع اشاره کرده است که درخواست ها برای سری 4 اپل واچ هم بسیار بالاتر از حد انتظار بوده است. این عدد حتی از میزان تخمین شرکت اپل نیز بالاتر است.

پیش بینی های شرکت اپل در مورد فروش iPhone XR

در آخر اینکه آقای کوا پیش بینی کرده است که کاربران به سمت گوشی های iPhone XR خواهند آمد و همه در شرکت اپل منتظر این موضوع هستند. این گوشی های می تواند ارتقایی برای گوشی های قدیمی آنها باشد و کیفیت این مدل می تواند آنها را به سوی خود جلب کند.
پیش بینی شده که رشد فروش این محصول تا ماه اکتبر افزایش چشم گیری داشته باشد.
نکته جالب توجه این است که نسخه 256 این گوشی ها در بازار ایران و با قیمت های فضایی و بالای 30 میلیون تومان فروش رفته است.
حال باید دید گوشی های جدید شرکت اپل در آینده چه آماری را از خود به جای خواهند گذاشت و اینکه آیا این گوشی ها می توانند رقیبی مناسب برای دیگر برندها باشند یا خیر؟
امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.
با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها