چرا میت 20 پرو بخریم؟ بررسی 5 دلیل بسیار مهم برای خرید این پرچمدار زیبا

0
1164
چرا میت 20 پرو بخریم؟ بررسی 5 دلیل بسیار مهم برای خرید این پرچمدار زیبا

گوشی موبایل میت 20 پرو هواوی مدتی پیش با ویژگی های منحصر به فردی روانه بازار فروش شد. این گوشی موبایل که به تازگی وارد بازار ایران شده است، قابلیت های بسیار جالبی دارد که در خرید کاربران بسیار تاثیرگذار است. در این مطلب قصد داریم به بررسی پنج دلیل مهم که باعث می شود کاربران شیفته این گوشی هوشمند شوند، بپردازیم.

1- موبایل میت 20 پرو هواوی؛ صفحه نمایش بسیار بزرگ با ابعادی فوق العاده

زمانی که صحبت از گوشی های با صفحه نمایش بزرگ می شود، بسیاری از کاربران این گوشی ها را مناسب نمی دانند و علت این امر را نیز ابعاد بزرگ گوشی موبایل می دانند. با این وجود هواوی در ساخت گوشی هوشمند پرچمدار خود این موضوع را به طور کامل برطرف کرده است؛ ساختار میت 20 پرو به گونه ای است که با وجود صفحه نمایش بزرگ، ابعاد جالبی دارد و کاربران با یک دست به راحتی می توانند به امور روزانه خود بپردازند.

موبایل میت 20 پرو هواوی ؛ صفحه نمایش بسیار بزرگ ابعادی فوق العاده2- سرعت؛ عامل تاثیرگذار در خرید این گوشی هوشمند

گوشی موبایل میت 20 پرو هواوی از یک پردازنده هفت نانومتری و بسیار سریع بهره می برد. این گوشی موبایل با استفاده از پردازنده کایرین 980 و اندروید 9 به خوبی از پس تمام کارهای روزمره برمی آید. در سالی که تمام کمپانی های موبایل از پردازنده 10 نانومتری اسنپدراگون 845 استفاده می کردند، این پردازنده به خوبی توانست خود را به عنوان یک مدعی جدی برای برترین بودن مطرح کرده و گوشی موبایل میت 20 پرو هواوی را به عنوان یک خرید خوب برای کاربران معرفی کند.

سرعت ؛ عامل تاثیر گذار در خرید این گوشی هوشمند3- سرعت شارژ بسیار عالی

امروزه بحث مدت زمان شارژ به یکی از مهم ترین ویژگی های گوشی های موبایل تبدیل شده و پرچمدار هواوی نیز در این بخش شرایط بسیار خوبی را برای کاربران فراهم کرده است. این گوشی هوشمند از شارژ سریع 40 واتی پشتیبانی می کند و می تواند 70درصد گوشی موبایل را در 30 دقیقه شارژ کند.

سرعت شارژ بسیار عالی

4- صفحه نمایش بسیار باکیفیت؛ عاملی تاثیر گذار پرچمداران هواوی

در سال های اخیر بیشتر پرچمداران گوشی های هوشمند از صفحه نمایش اولد استفاده می کنند و این گوشی هوشمند نیز از این قاعده مستثنی نیست، با این وجود شاید نتوان گوشی موبایل میت 20 پرو را برترین صفحه نمایش در میان گوشی های پرچمدار در نظر گرفت اما این محصول بدون شک یکی از برترین ها به شمار می رود.

صفحه نمایش بسیار با کیفیت ؛ عاملی تاثیر گذار در فروش گوشی های سامسونگ

5- وجود یک قاب باکیفیت در جعبه گوشی هوشمند میت 20 پرو

هواوی در سال های اخیر در کنار گوشی موبایل خود یک قاب بسیار باکیفیت قرار می دهد، از این رو باعث می شود که کاربران نیازی به خرید قاب برای گوشی موبایل خود نداشته باشند. این قاب در برخی از کشورها طرفداران زیادی دارد؛ به خصوص در خرید برندهایی که لوازم جانبی در آنجا کم است، بسیار مورد استقبال کاربران قرار می گیرد.

قاب پرطرفدار این گوشی هوشمند در جعبه میت 20 پرو

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها