ظاهر گلکسی اس 10 پلاس؛ بسیار زیبا یا فاجعه؟

0
1117
ظاهر گلکسی اس 10 پلاس؛ بسیار زیبا یا فاجعه؟

گوشی موبایل گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ با دو سوراخ نمایشگر روانه بازار فروش می شود. به تازگی کمپانی سامسونگ نمایشگر Infinity O را برای گوشی های پرچمدار جدید خود معرفی کرده است. کاربران تازه به حضور تنها یک سوراخ در وسط نمایشگر عادت کرده بودند که سامسونگ خبری را منتشر کرد که نشان می دهد نسخه پلاس این گوشی هوشمند با دو لنز دوربین سلفی روانه بازار می شود که بدون شک با تغییراتی در ظاهر گوشی همراه خواهد بود.

امروز  خبری منتشر شد که نشان می دهد نسخه پلاس گلکسی اس 10 با دو سوراخ نمایشگر روانه بازار فروش می شود. به نقل از Ice Universe (یکی از صفحه های توییتری نزدیک به کمپانی سامسونگ)، پرچمداران سری اس 10 سامسونگ با صفحه نمایش سوپرآمولد و سوراخ نمایشگر عرضه می شوند اما نسخه پلاس این گوشی هوشمند دارای دو لنز دوربین سلفی است، در نتیجه طراحی آن متفاوت خواهد بود.

گلکسی اس 10 پلاس با چه ظاهری روانه بازار فروش می شود؟

با توجه به تصاویر منتشر شده درباره صفحه نمایش استفاده شده در این گوشی هوشمند، باید دید که سامسونگ چه طرحی را انتخاب خواهد کرد. به طور کلی سامسونگ دو راه می تواند داشته باشد که گوشی هوشمند خود را با سوراخ نمایشگر دوگانه روانه بازار فروش کند؛ در حالت اول می توان شاهد سوراخ دوگانه نمایشگر بود که از دو بخش جداگانه استفاده کرده است یا اینکه یک سوراخ نمایشگر بیضی شکل را مشاهده کرد که هر دو لنز را در خود جای داده است، که اگر این اتفاق بیفتد به نظر تفاوتی با بریدگی های صفحه نمایش حال حاضر نخواهد داشت.گلکسی اس 10 پلاس با چه ظاهری روانه بازار فروش می شود؟

با توجه به سیاست های کلی سامسونگ، این برند کره ای تاکنون اعتقادی به استفاده از لنزهای پرتعداد با مگاپیکسل بالا نداشته است اما از نیمه دوم سال 2018 به بعد، این برند کره ای برای عقب نماندن از رقیب قدرتمند خود یعنی هوآوی در بازار فروش و رقابت های مختلف به استفاده از لنزهای مختلف در محصولات خود پرداخت که به نظر سود خوبی نیز در این زمینه به دست آورد. حال باید دید در شرایطی که تمام نسخه های پرچمدار سری اس 10 سامسونگ با یک لنز دوربین سلفی روانه بازار می شوند، حضور اس 10 پلاس با دو لنز دوربین چه تغییراتی را از نظر کاربردی و تبلیغاتی برای این برند قدرتمند درپی خواهد داشت.

سامسونگ در سال جاری با وجود قرار گرفتن در رتبه اول پرفروش ترین برند موبایل، با کاهش فروش رو به رو شده و پیشرفت سال های گذشته اش را نداشته است. درنتیجه برندهای چینی رقیبی جدی برای این برند کهنه کار محسوب می شوند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها