بررسی مشخصات گوشی هوشمند نوکیا 9 پیورویوو ؛ پنج دوربینه با قیمت مناسب

0
1176
بررسی مشخصات گوشی هوشمند نوکیا 9 پیورویوو ؛ پنج دوربینه با قیمت مناسب

خاص ترین گوشی هوشمند یا همان نوکیا 9 پیورویوو به صورت رسمی رونمایی شد. این گوشی هوشمند با پنج لنز دوربین 12 مگاپیکسلی و قیمتی بسیار مناسب شرایط خوبی را برای کاربران فراهم می کند. حال قصد داریم به بررسی فنی گوشی هوشمند نوکیا 9 پیورویوو بپردازیم.

کمپانی اچ ام دی گلوبال از زمانی که ساخت برند نوکیا را بر عهده گرفت، شرایط بسیار خوبی را برای این برند قدیمی ایجاد کرد. این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود 699 دلار به فروش می رسد. این قیمت بدون شک مهم ترین عامل برای خرید این گوشی هوشمند به شمار می رود. کاربران بسیاری هستند که ترجیح می دهند استفاده از پرچمدار نوکیا با پنج لنز دوربین را با قیمت بسیار مناسب تجربه کنند.

دوربین؛ اولین گوشی هوشمند با پنج لنز دوربین اصلی

در میان مشخصات گوشی هوشمند نوکیا 9 پیورویوو مهم ترین ویژگی ای که به چشم می خورد، حضور پنج لنز دوربین در این گوشی هوشمند است. نوکیا برای این گوشی هوشمند سه لنز سیاه و سفید و دو لنز رنگی را در نظر گرفته است که به نظر ایده بسیار جالبی خواهد بود. هر پنج لنز دوربین اصلی این گوشی هوشمند 12 مگاپیکسلی خواهند بود. در این گوشی هوشمند همه دوربین‌ها تصاویری با نوردهی متفاوت ثبت می‌کنند. سرانجام نرم‌افزار دستگاه همه تصاویر را با یکدیگر ترکیب کرده تا تصویر نهایی شکل گیرد. بر اساس اخبار موجود، به نظر می رسد این دوربین جزییات بیشتری در مقایسه با سایر پرچمداران ایجاد کند. این کمپانی مشهور برای ساخت دوربین پنج گانه با کمپانی لایت همکاری کرده است تا بتواند پنج لنز دوربین را برای این گوشی هوشمند استفاده کند. نکته جالب توجه در این گوشی هوشمند، استفاده از تراشه Lux Capacitor است زیرا پردازنده اسنپدراگون 845 تنها قابلیت پشتیبانی از سه لنز دوربین را دارد.دوربین؛ اولین گوشی هوشمند با پنج لنز دوربین اصلی

در کنار دوربین حرفه ای، قابلیت بسیار منحصر به فرد دیگری در این گوشی هوشمند مشاهده نمی شود. نوکیا از طراحی تقریبا معمولی بهره می برد و صفحه نمایش 5.99 اینچی با بهره گیری از پنل آمولد نیز اتفاق منحصر به فردی نخواهد بود. این گوشی هوشمند با رم شش گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی روانه بازار فروش می شود. همچنین این گوشی هوشمند از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی کند. پرچمدار نوکیا از استاندارد IP67 بهره می برد و در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. این گوشی هوشمند از حسگر اثر انگشت داخل صفحه نمایش سود می برد و استفاده از شیشه محافظ گوریلا گلس 5 برای این گوشی هوشمند خبر بسیار خوبی خواهد بود.

در کنار موارد یاد شده، نوکیا از پردازنده اسنپدراگون 845 بهره می برد. این پردازنده پرچمدار بدون شک ضعف های بسیاری در مقایسه با اسنپدراگون 855 خواهد داشت. با این وجود باید منتظر آزمایش های متنوع روی پردازنده این گوشی هوشمند باشیم. به طور کلی این گوشی هوشمند را می توان یکی از برترین خریدها در محدوده قیمتی 700 دلار در نظر گرفت.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها