آیا اپل واچ ضد آب است؟

0
6814

امروز در این مقاله قصد داریم تا در مورد اپل واچ شرکت اپل صحبت کنیم و ببینیم که آیا اپل واچ ضد آب است یا خیر.

ضد آب بودن اپل واچ

خیلی از شرکت ها با شعار ضد آب بودن دستگاه ها تلاش می کنند تا محصولات خود به فروش برسانند و از این موضوع به عنوان یک ابزار برای فروش محصولات استفاده می کنند. از گوشی های iPhone تا اپل واچ و گجت را به داخل استخر و فضاهای عمومی می برند. اینکه شما بدانید که چه جاهایی می توانید از وسایل الکترونیکی خود استفاده کنید خیلی مهم و اساسی است.

مدل های که ضد آب نیستند

اولین نسل از اپل واچ یعنی سری 0 و نسل دوم اپل واچ یعنی سری 1 زیاد نمی توانند در مقابل آب مقاومت کنند. اگر شما این سری را در آب فرو ببرید قطعا نمی تواند در مقابل آب مقاومت کنند و اسپیکر و میکروفن آن آسیب می بیند. اگر شما این سری را در داخل آب فرو ببرید ، باید خیلی سریع اپل واچ را در حالتی قرار دهید که اسپیکر رو به پایین باشد. این موضوع باعث می شود تا آب اضافی موجود در آن به طور کامل خارج شود. سعی کنید از هیچ وسیله ای برای خارج کردن آب از آن استفاده نکنید زیرا باعث صدمه به دستگاه می شوید.اپل واچ ضد آب

مدل های مناسب شنا

سری 2 ، سری 3 و سری 4 اپل واچ مناسب شنا هستند. شما با بعضی از این مدل ها می توانید تا عمق 50 متر نیز شنا کنید. حتی با این حجم از امنیت هم باز اپل به شما پیشنهاد نمی کند که از اپل واچ در اسکی روی آب یا غواصی کنید به دلیل اینکه امکان دارد بر اثر سرعت زیاد یا فشار مقداری آب وارد این دستبند هوشمند شود.

شما از این ساعت های هوشند می توانید در اقیانوس و دریا استفاده کنید ولی باید به این موضوع هم دقت کنید که بعد از بیرون آمدن از آب حتما باید با آب شرب شتسشو داده شود تا نمک به داخل دستگاه وارد نشود.اپل واچ ضد آب

قفل آبی

زمانی که شما به داخل استخر می روید می توانید قفل آبی اپل واچ را فعال کنید تا صفحه نمایش آن موقع برخورد آب به صفحه فعال نشود. شما بعد از بیرون آمدن از آب می توانید به راحتی این قفل را باز کنید و بدون مشکل از اپل واچ خود استفاده کنید.

امنیت بهتر از غصه خوردن است

قبول داریم که سری 2 ، سری 3 و سری 4 در برابر آب مقاوم هستند ولی بهتر است در صورت نیاز از این حالت استفاده کنید و در بیشتر شرایط سعی کنید تا اپل واچ شما با آب برخوردی نداشته باشد. شما بهتر است از برخورد این سخت افزار با مواد شیمیایی نیز جلوگیری کنید. مواد شیمیایی مانند ادکلن ، حشره کش ، لوسیون ، ضد آفتاب ، تافت و روغن و…..

نظر شما در مورد اپل واچ ها و ویژگی ضد آب بودن آنها چیست؟

نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها