از سیستم عامل iOS 13 چه اطلاعاتی داریم؟

امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی سیستم عامل iOS 13 بپردازیم و تمام اطلاعاتی در این زمینه داریم را با شما به اشتراک بگذاریم. قطعا این مقاله می تواند برای طرفداران و کاربران iOS جالب توجه باشد.

زمان انتشار ios 13

شرکت اپل در کنفرانس اختصاصی سالانه معرفی گوشی های خانواده آیفون 11، تاریخ انتشار سیستم عامل جدید خودش تحت عنوان iOS 13 تاریخ 19 سپتامبر 2019 (28 ام شهریور 98) برای آیفون های مقصد (6s به بالا) اعلام کرد.

ویژگی های نسخه کنونی سیستم عامل iOS

سیستم عامل iOS یکی از بهترین سیستم عامل ها در بازار بوده که هم اکنون روی هزاران iPhone و iPad در حال فعالیت است. سیستم عامل شرکت اپل همیشه در حال ارتقا بوده و قصد دارد تا بهترین و جذاب ترین سیتسم عامل را به کاربران خود عرضه کند. امسال شرکت اپل سیستم عامل iOS 12 را به بازار عرضه کرد که اگر بخواهیم صادق باشیم و از تغییرات ios 13 بگوییم، تغییرات آنچنانی در این سیستم عامل مشاهده نکردیم. یکی از مواردی که در این سیستم عامل دیدیم افزونه Screen Time بود که توانست نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کند.

ویژگی های احتمالی سیستم عامل iOS 13

چند ماهی می شود که سیستم عامل iOS 12 به بازار عرضه شده است اما شایعات سیستم عامل iOS 13 هم اکنون داغ بوده و توانسته توجه ها را به خود جلب کند. ما امروز قصد داریم که تا بررسی تمام شایعات و احتمالات سیستم عامل iOS 13 بپردازیم که می تواند برای شما دوستان جالب توجه باشد. قطعا به روزرسانی ها و ارتقاها باعث کیفیت هرچه بیشتر این سیستم عامل می شود.

1- عدم پشتیبانی از دستگاه های قدیمی

سیستم عامل iOS 12 به طور کلی از خیلی از دستگاه های قدیمی اپل پشتیبانی می کرد که برای نمونه می توانیم به iPhone 5s اشاره کنیم. در واقعیت گوشی iPhone 5s در سال 2013 به بازار عرضه شد و اولین گوشی بود که دارای حسگر اثر انگشت بود اما به طور کلی 5 سالی می شود که از عرضه این گوشی می گذرد. حالا گفته شده در سیستم عامل iOS 13 شاهد این باشیم که این سیستم عامل از دستگاه های قدیمی پشتیبانی نخواهد کرد. در مورد سیستم عامل iOS 13 احتمالا نیازمند 2 گیگابایت رم بوده تا بتواند کارایی خود را داشته باشد.

2- حالت تاریک در سیستم عامل ios 13

حالت تاریک چیزی است که کاربران iOS چند سالی می شود که به دنبال اضافه شدن آن هستند. این ویژگی می تواند با استقبال خیلی از کاربران مواجه شود زیرا این ویژگی نه تنها می تواند از چشمان شما در برابر نورهای مضر مراقبت کند بلکه می تواند باعث مصرف کمتر باتری گوشی شما شود. باید دید که بالاخره این موضوع به سیستم عامل iOS 13 اضافه خواهد شد یا خیر.

3- ارتقا دستیار صوتی Siri

یکی از مواردی که شرکت اپل در نظر دارد تا در سیست عامل iOS 13 ارتقا دهد ، دستیار صوتی سیری است که در هر یک گوشی های iPhone  قرار دارد. با آزمایشات بسیار روی این دستیار صوتی احتمالا شاهد ارتقا بیشتر این دستیار صوتی در نسخه جدید سیستم عامل iOS خواهیم بود. احتمالا رقابت دستیار صوتی Siri رقابتی تنگاتنگ با دستیار صوتی گوگل و الکسا خواهد داشت.

نظر شما در مورد تغییرات سیستم عامل iOS در نسخه 13 این سیستم عامل چیست؟ آیا این ویژگی ها می تواند نگاه کاربران را به خود جلب کند؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

بیشتر بخوانید: بررسی سیستم عامل اپل iOS 12

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

1 روز پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

3 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

4 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

6 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

1 هفته پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش