دانلود ها

با تسلا، لاکچری موج سواری کنید!

کالاسودا – تسلا یکی از شرکت هایی است که به ساخت محصولات سبز و سازگار با محیط زیست معروف است. برای مثال این شرکت محصولاتی همانند اتومبیل های الکتریکی، کاشی های خورشیدی، پک های باتری برای خانه و … را در لیست محصولات خود به همین منظور ساخته است.

 در حال حاضر به نظر می رسد که محصول آخرین این شرکت که دارای انتشار صفر گازهای مضر است ، یک تخته موج سواری است. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این یک محصول سفارشی است یا تنها برای سرگرمی ساخته شده است.

با توجه به توصیف تسلا از این محصول در می یابیم که این محصول توسط استودیو طراحی تسلا و با همکاری   Lost Surfboards و  Matt ‘Mayhem’ Biolos شرکت های تولید کننده لوازم موج سواری و صخره نوردی برای ورزشکاران لیگ جهانی طراحی شده است.

 نسخه محدود تخته موج سواری تسلا limited Edition ترکیبی از همان پوشش مات با کیفیت بالا با بدنه شیشه ای است که در تمام اتومبیل ها مورد استفاده قرار می گیرد.  عرشه یا قسمت روی آن نیز با فیبر کربن سبک سیاه پرداخت و تقویت شده است و با الهام از فضای داخلی اتومبیل دارای آرم های رنگی و ظرافت براق طراحی شده است.

قیمت لاکچری!

جالب است بدانید که این تخته موج سواری با توجه به اینکه دارای برند تسلا است، بر قیمت آن نیز تاثیر گذاشته و قیمت آن را نیز به میزان ۱۵۰۰ دلار افزایش داده است. این مبلغی گران برای یک تخته تفریحی است، چرا که به طور متوسط می توانید تخته ای با نصف قیمت تهیه کنید. در برخی موارد نیز حتی قیمت های پایین تر نیز در بازار وجود دارند، اما هیچ کدام برند تسلا را ندارند! بنابراین اگر برایتان مهم است که این نام تجاری روی تخته موج سواری شما باشد، باید برایش هزینه کنید.

در حال حاضر تسلا بیان کرده است که این تخته های موج سواری در مدل های S، X و مدل ۳ در تعدادی محدودی مثلا ۲۰۰ واحد عرضه خواهند شد. همه این محصولات می توانند به صورت سفارشی نیز ساخته شوند و طی ۲-۱۰ هفته به دست مشتری نهایی برسد.

تاکنون همه محصولات پیش سفارش ثبت شده و هنوز مطمئن نیستیم که آیا تسلا می خواهد میزان بیشتری از این محصول را تولید کند یا خیر. اما در حال حاضر به نظر میرسد که اگر خواهان یکی از این تخته های تفریحی هستید، باید تا باز شدن سفارش مجدد این محصول منتظر بمانید.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

17 ساعت پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

2 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

3 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

5 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

7 روز پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش