برنامه اسپاتیفای نرخ دانلود آفلاین را افزایش داد

0
458

کالاسودا_ اخیرا خبری از سوی شرکت اسپاتیفای منتشر شد که می تواند برای کاربران آن جذابیت داشته باشد. هم اکنون شما می توانید از پنج دستگاه آهنگ های خود را از روی برنامه اسپاتیفای دانلود کنید.

ارتقای برنامه اسپاتیفای

برنامه اسپاتیفای یکی از آزاردهنده ترین بخش های برنامه خود را مورد بررسی قرار داد و به رفع مشکل آن پرداخت. این برنامه پخش موسیقی آنلاین در خبری اعلام کرد که نرخ دانلود آهنگ های خود را برای هر گوشی به 10هزار آهنگ افزایش داد. در نسخه قبلی تعداد این آهنگ ها 3333 قطعه بود.

این حد نصاب هم اکنون به 10هزار قطعه افزایش پیدا کرده است که می تواند خبر خوبی برای کاربران باشد و شما می توانید از پنج دستگاه مختلف این آهنگ ها را دانلود کنید. شما می توانید حدود 50 هزار آهنگ را به راحتی دانلود کنید. سخنگوی این شرکت اعلام کرد: «ما در اسپاتیفای تلاش می کنیم تا برنامه ای ایده آل برای کاربران خود آماده کنیم تا بتوانند فضای مناسبی را در این برنامه تجربه کنند.»

برطرف کردن مشکلات دیگر برنامه اسپاتیفای

یکی دیگر از آزاردهنده ترین بخش های برنامه اسپاتیفای، میزان آهنگ های موجود در کتابخانه شخصی است که این عدد حدود 10هزار قطعه است و بد نیست که این موضوع هم توسط برنامه اسپاتیفای مورد بررسی و تحلیل قرار بگیرد. همه ما انتظار داریم که این مشکل هم برطرف شود تا کاربران بتوانند از مجموعه های بیشتری استفاده کنند.

توضیحاتی در مورد برنامه اسپاتیفای

اسپاتیفای یک رسانه جاری موسیقی، پادکست و ویدئو است که به‌طور رسمی در ۷ اکتبر ۲۰۰۸ راه‌اندازی شد. اسپاتیفای توسط شرکت نوپای Spotify AB در استکهلم توسعه یافت. اسپاتیفای مدیریت حقوق دیجیتال محتوای محافظت‌شده از ناشران موسیقی و شرکت‌های رسانه‌ای را فراهم می‌کند. اسپاتیفای یک سرویس پریمیوم است. ویژگی‌های اساسی این برنامه همراه با تبلیغات، رایگان هستند، در حالی که ویژگی‌های اضافی شامل کیفیت پخش بهتر و دانلودهای موسیقی آفلاین از طریق پرداخت اشتراک ارائه داده می‌شود.

برنامه اسپاتیفای در اروپا، قاره آمریکا، استرالیا، نیوزیلند و بخش‌هایی از آسیا قابل استفاده است. اسپاتیفای برای بیشتر دستگاه‌های مدرن، از جمله رایانه‌های ویندوز، مک و لینوکس و همچنین تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های iOS و اندروید موجود است. موسیقی می‌تواند از طریق پارامترهای مختلف مثل هنرمند، آلبوم، سبک، لیست پخش یا ناشر مرور یا جست و جو شود.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید. شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما به اشتراک بگذارید.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها