اخبار

فهرست بهترین فناوری‌های 2020 از نظر متخصصان

از پیشرفت‌های هوش مصنوعی تا استقرار 5G ، مباحث داغی است که این روزها در خصوص بهترین فناوری‌های 2020 در ذهن سرمایه گذاران و شرکتها، تحلیلگران فنی و … جا خوش کرده است.

در سال 2020 فناوری های زیادی به سمت جریان اصلی شدن حرکت می کنند و تاثیرگذاری خود را کم کم در زندگی مردم نشان خواهند داد. به عنوان مثال نسل بعدی شبکه بی سیم می‌تواند به عنوان یک کاتالیزور برای ایجاد شهرهای هوشمند و دستگاه‌های هوشمند خانگی عمل کند. نقش هوش مصنوعی در تجارت افزایش می‌یابد و عموم مردم از آن آگاه خواهند شد. اما متخصصان فناوری چه پیش بینی ای از تکنولوژی‌های ترند سال 2020 خواهند داشت و بهترین فناوری‌های 2020 از نظر آنها چه فناوری‌هایی هستند؟

حوزه سلامت و علوم

ویجای پانده یکی از این متخصصان پیشرفت هوش مصنوعی در سلامت و علوم را پیش بینی می کند و می گوید با داشتن این امکان تقریبا در تمام زمینه‌های مراقبت، از پیشگیری تا تشخیص و درمان می‌تواند هزینه‌های درمان را پایین بیاورد، دسترسی بیشتر به بیماران دهد و بهترین پزشکان را در اختیار آنها گذارد.

بت سایدنبرگ، ژن درمانی را به عنوان یکی از امیدوارکننده ترین درمان های سرطان می داند.

برایان رابرتز نیز دستکاری ژن‌ها برای اصلاح آنها را مثال می زند.

حوزه سیاسی و اجتماعی

شومیک دوتا، بنیانگذار آزمایشگاه‌های Higher Sound و پیتر روهاس استفاده از فناوری در جهت پیشرفت‌هایی در انتخابات را ملزم می دانند و همچنین سایر اشکال رسانه های شبیه سازی شده می توانند تاثیرگذاری بر انتخابات را افزایش دهند.

دان هایز 2020 را سال اعلام شبکه های 5G جدید و پوشش گسترده روی دستگاه های گوشی هوشمند می‌داند که مجهز به این فناوری هستند.

هوش مصنوعی و فناوری صوتی

در زمینه هوش مصنوعی اوموجو میلر مهندس ارشد یادگیری ماشینی می گوید: عموم مردم به درک مقدماتی در مورد چگونگی عملکرد هوش مصنوعی نیاز دارند. آنها به یک درک کلی در مورد چگونگی پاسخگویی داده ها با الگوریتم و تبدیل به تصمیم نیاز دارند. به عنوان مثال ، تشخیص چهره در سیستم های امنیتی منزل هوشمند ما به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل برای محافظت از عزیزان خود باید توانایی ها و محدودیت های فناوری را بفهمیم.

کولدیپ پابلا نیز می گوید: پیش بینی میی شود که فناوری های صوتی نیز پیشرفت‌های چشمگیری را به دنبال خواهد داشت. کاربران سهولت استفاده در این ابزارها را دوست دارند. در سال 2020 فناوری صدا با ویس های فعالانه ها به بخش جدایی ناپذیر زندگی افراد مسن برای فرمان دادن به دستگاه ها تبدیل می‌شود.

راه حل های صوتی فعلی نیاز به آغاز گفتگو توسط یک فرد مسن دارد. با پیشرفت در فناوری های صوتی و با بلوغ چت بات ها و دستیاران دیجیتال سفارشی به بازار ، پیشرفت فناوری صدا در سال 2020 گفتگو دو طرفه را به همراه خواهد داشت.

 

مطالب اخیر

خودرو دو سر سیتروئن

کاربر رددیت عکسی را از وب سایت سیتروئن در انگلیس منتشر کرده که در آن…

2 روز پیش

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

7 روز پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

1 هفته پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

1 هفته پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

2 هفته پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

2 هفته پیش