به زودی از به روز رسانی جدید سیری رونمایی می شود

0
367

کالاسودا_شرکت اپل تمرکز خود را روی بهبود و دقیق تر شدن برنامه سیری قرار داده است. بنابراین در نظر دارد این برنامه را به روزرسانی کند.

اپل سرسختانه مخالف اضافه شدن ایده چند کاربره شدن برای برنامه سیری در IOS است اما خبرهای جدید از این شرکت حاکی از آن است که اختراع جدیدی برای این برنامه در راه است.این افزونه جدید «پروفایل کاربری برای پردازش صوت ورودی» نام دارد. سیری می تواند صاحب تلفن همراه را با تشخیص صدای آن شخص بشناسد اما هنوز نمی تواند واکنش مناسبی به کاربران دیگر غیر از صاحب تلفن همراه داشته باشد.

هدف اصلی برای این برنامه این است که بتواند کاربران مختلف را شناسایی کند. حالا این موضوع چه از طریق نام کاربری و رمز عبور، چه دستورهای مشخص یا تشخیص صدا باشد. این موضوع به این برنامه کمک می کند بتواند رفتارهای مشخصی نسبت به هر کاربری داشته باشد و همه این کاربران را با صاحب تلفن همراه اشتباه نگیرد.

تلاش بیشتر روی دقیق تر شدن این برنامه است

البته خلاقیت های جدید شرکت اپل بیشتر از همه روی دقیق تر شدن این برنامه است ولی نیم نگاهی هم به موضوع چند کاربره شدن این برنامه دارد. هرچقدر این برنامه دقیق باشد کاربر هم می تواند به همان میزان از این برنامه استفاده کند و کارایی بیشتری نیز برای شخص داشته باشد. با وجود این دیگر مشکلاتی مانند خواندن پیام شخصی توسط کاربران دیگر پیش نمی آید.

به نظر می رسد فعلا این ایده در حال آزمایش قرار دارد و احتمال دارد بخشی از افزونه و به روز رسانی برای برنامه سیری باشد. چیزی که مشخص است اینکه اپل هنوز زمانی برای ارائه این افزونه تعیین نکرده است و این خود می تواند علامت سوال بزرگی از سوی این شرکت برای کاربران باشد. اما این رویا می تواند به زودی برای کاربران به واقعیت تبدیل شود زیرا اپل تلاش می کند این ایده را به بهترین شکل ممکن اجرایی کند.

توضیحاتی در مورد برنامه سیری

سیری یک برنامه کاربردی برای سیستم عامل iOS اپل است که به عنوان یک دستیار شخصی کار می کند. این برنامه از یک رابط کاربری که به زبان طبیعی کار می کند استفاده می کند تا بتواند به سوالات پاسخ و پیشنهاداتی ارائه دهد. انجام این کارها به وسیله ارسال درخواست ها به یک مجموعه از خدمات وب صورت می گیرد.

این نرم افزار هم در نسخه اصلی و هم به عنوان یک برنامه کاربردی برای IOS، با زبان فردی کاربر انطباق یافته و نتایجی منحصر به کاربر ارائه می دهد. سیری رسما در اپ استور که منبعی برای دریافت برنامه های IOS بوده و توسط شرکت اپل طراحی و پیاده سازی شده است، توسط شرکت سیری عرضه شد که اپل این شرکت را در تاریخ ۲۸ آوریل ۲۰۱۰ خریداری کرد.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها