اخبار

خداحافظی مایکروسافت با برنامه واندرلیست در سال 2020

مایکروسافت در تلاش است تا برنامه واندرلیست/ Wunderlist را با برنامه To Do جایگزین کند. ماه می آینده، انتقال به‌طور رسمی کامل خواهد شد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از زد دی نت، مقامات مایکروسافت سرانجام تصمیم گرفتند برنامه واندرلیست را که در سال 2015 خریداری کرده بودند؛ بازنشسته کنند. تا امروز، 9 دسامبر، مایکروسافت تاریخ بازنشستگی واندر لیست را فاش نکرده بود. اما خبرهای حاکی از آن است که در تاریخ 6 می 2020، واندرلیست دیگر وجود نخواهد داشت.

مایکروسافت برنامه To Do را جایگزین واندرلیست می‌کند که از آن به عنوان “یک برنامه یادداشت‌برداری یکپارچه و ایمن” یاد کرده است.

برنامه To Do مایکروسافت در واقع یکی از چندین برنامه مختلف برای مدیریت زمان بندی و برنامه‌ریزی وظایف و کار است که مایکروسافت در حال حاضر ارائه می‌دهد. در این لیست برنامه‌های دیگر مانند Outlook Tasks، OneNote، Sticky Notes، Notepad و Planner نیز وجود دارند.

مایکروسافت پیش از این، انتشار ویژگی‌های جدید و به‌روزرسانی های واندرلیست را متوقف کرده بود. اما از تاریخ 9 دسامبر دیگر ثبت‌نام‌های جدید برای این برنامه را نمی‌پذیرد، اما این برنامه تا 6 می 2020 پشتیبانی خواهد شد.

در این راستا مایکروسافت یک ابزار (در eksport.wunderlist.com) در دسترس قرار داده است تا لیست‌ها، وظایف، زیرگروه‌ها، فایل‌ها، نظرات و یادداشت‌های خود را به عنوان یک پرونده. zip ذخیره کنید. مایکروسافت همچنین یک ابزار دیگر برای انتقال لیست‌ها و کارهای واندرلیست در نظر گرفته است.

هم اکنون برنامه To Do مایکروسافت برای سیستم‌عامل‌های iOS، مک، ویندوز و اندروید در دسترس است که می‌توانید لیست کارهای خود را به آن انتقال دهید.

مطالب اخیر

تولید ۱.۲۷ میلیون خودرو برقی توسط خودروسازان آلمانی

خودروسازان آلمانی در سال ۲۰۲۳ بیش از ۱.۲۷ میلیون خودرو برقی تولید کرده و از…

2 روز پیش

خلاصه افتتاحیه WWDC 2024 در ۱۰ دقیقه

به گزارش کالاسودا، در این ویدئو خلاصه ۱۰ دقیقه‌ای از رونمایی‌های نرم افزاری اپل در…

4 روز پیش

حرکت عجیب یا معقولانه ترکیه علیه خودروهای چینی

ترکیه  علیه خودروهای چینی تعرفه ۴۰ درصدی اعمال می‌کند. به گزارش کالاسودا، در سال ۲۰۲۳،…

5 روز پیش

رونمایی از شاسی بلند Luxeed S9؛ محصول مشترک هوآوی و چری علیه تسلا

Luxeed S9؛ جدیدترین خودرو برقی، محصول مشترک هوآوی و چری در پاسخ به تسلا مدل…

1 هفته پیش

همه چیز درباره خودرو برقی تسلا مدل ۲

خودرو برقی تسلا مدل ۲ پر مخاطب ترین خودروی برقی است که جهان تقریبا چیزی…

1 هفته پیش

کشف دلیل اصلی التهاب روده توسط محققان انگلیسی

گروهی از محققان انگلیسی مدعی شدند با تجزیه و تحلیل ژنتیکی دلیل اصلی التهاب روده…

1 هفته پیش