خداحافظی مایکروسافت با برنامه واندرلیست در سال 2020

0
609

مایکروسافت در تلاش است تا برنامه واندرلیست/ Wunderlist را با برنامه To Do جایگزین کند. ماه می آینده، انتقال به‌طور رسمی کامل خواهد شد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از زد دی نت، مقامات مایکروسافت سرانجام تصمیم گرفتند برنامه واندرلیست را که در سال 2015 خریداری کرده بودند؛ بازنشسته کنند. تا امروز، 9 دسامبر، مایکروسافت تاریخ بازنشستگی واندر لیست را فاش نکرده بود. اما خبرهای حاکی از آن است که در تاریخ 6 می 2020، واندرلیست دیگر وجود نخواهد داشت.

مایکروسافت برنامه To Do را جایگزین واندرلیست می‌کند که از آن به عنوان “یک برنامه یادداشت‌برداری یکپارچه و ایمن” یاد کرده است.

برنامه To Do مایکروسافت در واقع یکی از چندین برنامه مختلف برای مدیریت زمان بندی و برنامه‌ریزی وظایف و کار است که مایکروسافت در حال حاضر ارائه می‌دهد. در این لیست برنامه‌های دیگر مانند Outlook Tasks، OneNote، Sticky Notes، Notepad و Planner نیز وجود دارند.

مایکروسافت پیش از این، انتشار ویژگی‌های جدید و به‌روزرسانی های واندرلیست را متوقف کرده بود. اما از تاریخ 9 دسامبر دیگر ثبت‌نام‌های جدید برای این برنامه را نمی‌پذیرد، اما این برنامه تا 6 می 2020 پشتیبانی خواهد شد.

در این راستا مایکروسافت یک ابزار (در eksport.wunderlist.com) در دسترس قرار داده است تا لیست‌ها، وظایف، زیرگروه‌ها، فایل‌ها، نظرات و یادداشت‌های خود را به عنوان یک پرونده. zip ذخیره کنید. مایکروسافت همچنین یک ابزار دیگر برای انتقال لیست‌ها و کارهای واندرلیست در نظر گرفته است.

هم اکنون برنامه To Do مایکروسافت برای سیستم‌عامل‌های iOS، مک، ویندوز و اندروید در دسترس است که می‌توانید لیست کارهای خود را به آن انتقال دهید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها