تجهیزات هوشمند

فیس بوک از دستگاه های خانواده پورتال جدید خود رونمایی کرد

ما اخیراً از راه‌اندازی احتمالی دستگاه پخش تلویزیونی “پورتال” فیس بوک گزارشاتی را برایتان ارائه دادیم. اکنون، زمان رونمایی از دستگاه های خانواده پورتال رسید و  فیس بوک جزئیات مربوط به خانواده جدید “پورتال” دستگاه هایی را که شامل  پورتال مینی، پورتال اصلی و تلویزیون جدید  پورتال به نام پورتال تی وی فاش کرد.

مجموعه خانواده Portal  اکنون در ایالات متحده و کانادا در دسترس است. همچنین  این دستگاه به کشورهای دیگری مانند انگلیس ، فرانسه ، ایتالیا ، اسپانیا ، استرالیا و نیوزلند نیز به زودی می رسد – که خبر خوبی است. بگذارید نگاهی به این بیندازیم که خانواده دستگاه های جدید “پورتال” چه چیزی را ارائه می دهند (خصوصاً تلویزیون پورتال).

مشخصات پورتال مینی

Portal Mini نمایشگر 8 اینچی را در حالی که Portal دارای یک صفحه نمایش 10 اینچی برای تماس های ویدیویی ، بررسی عکس ها و تماشای فیلم است. در صورت تماس ویدیویی و در ارتباط ماندن ، انتخاب خوبی است.

صفحه نمایش تطبیقی میزان روشنایی و رنگ را مطابق با محیط شما تنظیم می کند. در مقابل ، تلویزیون پورتال درست مثل یک جعبه تنظیم است. دوربین هوشمند مجهز به هوش مصنوعی با درگاه پورتال به طور هوشمندانه کار می کند تا بتوانید در حالی که همیشه در قاب هستید ، آزادانه حرکت کرده و صحبت کنید. دوربین هوشمند به طور هوشمندانه می تواند زوم شود تا بتوانید در حالی که همیشه در قاب هستید ، آزادانه حرکت کرده و صحبت کنید.

مشخصات پورتال تی وی

پورتال تی وی احتمالا توجه کاربران بسیاری را به خود جلب خواهد کرد چراکه آنها می ‌توانند توسط این دستگاه که اندازه آن همانند یک نوت ‌پد است تلویزیون خانه خود را به یک صفحه نمایش هوشمند تبدیل کرده و توسط آن با دوستان خود در سراسر جهان مکالمه تصویری برقرار کنند. به گفته فیس ‌بوک قیمت پورتال تی وی تنها ۱۴۹ دلار است.

شما باید به دلایل حریم خصوصی دوربین و میکروفون را خاموش کنید. علاوه بر این ، فیس بوک ادعا می کند که دوربین هوشمند و فناوری صدای هوشمند به صورت محلی و بدون اتصال به سرورهای فیس بوک اجرا می شوند. همچنین به شما امکان می دهد یک تماس واتس آپ را از هر دستگاه پورتال آغاز کنید.

هنگامی که شما در تماس نیستید ، این دستگاه مانند یک قاب عکس دیجیتالی عمل می کند که در آن ریمایندرها ، عکس ها و فیلم ها را نشان می دهد. همراه با ادغام الکسا ، از Amazon Prime Video نیز پشتیبانی خواهد کرد.

پورتال مینی 129 دلار برای شما هزینه خواهد کرد در حالی که پورتال 179 دلار خواهد بود. اگر تلویزیون پورتال را می خواهید ، 149 دلار هزینه برای شما خواهد داشت. این پیش سفارشات در ایالات متحده ، کانادا و اروپا است. می توانید محصولات را در صفحه وب پورتال فیس بوک ببینید.
شما در مورد آن چه فکر می کنید؟ نظرات خود را در نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

1 روز پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

2 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

3 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

5 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

7 روز پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش