رشد چشمگیر محبوبیت دنیای گیمینگ بین کاربران

0
479

کالاسودا_  هزینه کاربران برای سخت افزار بازی های ویدئویی در دنیای گیمینگ به بالاترین حد خود در هفت سال گذشته رسیده است و این کاربران دنیای دیجیتال به تازگی رکوردی عجیب را از خود به جای گذاشته اند.

این کاربران با هزینه های بالای خود در صنعت گیمینگ باعث رشد و محبوبیت آن شده اند. سوالی که پیش می آید این است که چرا این اتفاق افتاده است؟ آیا دلیل این موضوع کنسول های جدید، بازی های جذاب یا صنعت استریم است؟ یا اینکه دلیل اصلی ترکیبی از تمام این مسائل است!

افزایش هزینه کاربران در دنیای گیمینگ

هزینه کاربران برای دنیای گیمینگ در آمریکا در نیمه اول سال 2018 حدود 40 درصد افزایش داشته و عدد این هزینه حدودا 19.5 میلیارد دلار است.

فروش سخت افزار بازی های ویدئویی هم نسبت به هفت سال گذشته رکوردی جنجالی به جای گذاشته و حدود 1.7 میلیارد دلار فروش داشته است.

مقاله ای اخیرا منتشر شده نشان می دهد که کنسول های Xbox One رشد سالانه فوق العاده ای داشته است و رقیب این کنسول یعنی پلی استیشن 4 هم رقابتی نزدیک در زمینه رشد با این کنسول داشته است.

در این گزارش اشاره شده که لوازم جانبی مانند هدفون و دسته ها حدود 41 درصد در زمینه فروش افزایش داشته است.

فروش محتوای گیمینگ

فروش محتوا یعنی همه سبک از بازی ها در شش ماهه گذشته از سال 2018 حدود 43 درصد رشد داشته و عدد این فروش حدودا 16.9 میلیارد دلار بوده است.

گزارش ها حاکی از آن است که این رشد بالاترین میزان رشد برای محتوا و بازی ها بوده است.

بازی هایی مانند Fortnite ،Far Cry 5 ،Candy Crush ،Battlegrounds ،Roblox و God of War بیشترین فروش را در بین بازی ها داشته اند.

رشد دنباله دار

آمار نشان می دهد که این فروش در سه ماهه آخر سال باز هم افزایش خواهد داشت و این امری اجتناب ناپذیر خواهد بود و کاربران هر روز خرید خود را در این صنعت افزایش خواهند داد زیرا هر روز افزونه ای تازه برای دنیای خاص به بازار عرضه می شود و می تواند نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کند.

دنیای گیمینگ هر سال بیشتر از سال قبل بین مردم فراگیرتر می شود و زندگی از افراد را تحت تاثیر خود و اخبار خود قرار می دهد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید. شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها