رونمایی هدست واقعیت مجازی در آموزش کارمندان والمارت

کالاسودا – والمارت در برنامه کاری جدید خود که استفاده از هدست واقعیت مجازی در آموزش کارمندان این شرکت در آمریکاست، رونمایی کرد.

این کمپانی اخیرا اعلام کرده است که مرکز آموزش والمارت به زودی در فروشگاه ها و مارکتها برای آموزش کارمندان خود از هدست واقعیت مجازی اکولوس گو استفاده می کنند تا موجب افزایش ترغیب کارمندان به آموزش  شوند. این خرده فروشی با استفاده از ۱۷ هزار هدست Oculus Go در تمام ۵ هزار فروشگاه خود سعی دارد  آموزش هایی برای کارمندان خود فراهم کند که مدیران این شرکت در واحد های Walmart Academy دریافت می کنند.

 بیش از 17 هزار واحد برای ارسال این دستگاه واقعیت مجازی تعیین شده است و مراکز بزرگ والمارت نیز به ازای هر طبقه دارای دو دستگاه از این هدست خواهند بود. این هدست ها برای آموزش هر یک از یک میلیون کارمندان در همه بخش ها، یا آموزش از جانب مدیران به کارمندان خدمات پس از فروش در طبقات دیگر از طریق ماژول های آموزش مجازی بر پایه فعالیت که توسط STRIVR ساخته شده، مورد استفاده قرار می گیرد. والمارت آموزش واقعیت مجازی خود را در ماه اکتبر آغاز می کند و ۴ هدست به هر مرکز و ۲ هدست به فروشگاه های معمولی ارسال می کند.

استفاده از تکنولوژی های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی برای آموزش چیز جدیدی نیست و در حقیقت یکی از تکنولوژی های پیشرو برای برآوردن اهداف در این زمینه رونمایی هدست واقعیت مجازی در آموزش کارمندان والمارت است. این تکنولوژی پیش از این در زمینه های مختلف برای آموزش کارمندان صنعت تا پزشکی مورد استفاده قرار می گرفت، اما اکنون راه خود را در زمینه های دیگر مانند آموزش در مدارس و آزمایشگاه و … نیز باز کرده است. به طور خاص واقعیت مجازی یک ابزار مفید برای آموزش کودکان در مدارس مناطق روستایی کشورهای توسعه یافته است.

والمارت می گوید از زمانی که برنامه آموزشی اولیه خود را در سال گذشته راه اندازی کرده است، نمره آموزش کارمندان به میزان 10-15 درصد افزایش یافته است.

شرکت ادعا می کند که آموزش مجازی در دنیای واقعی مانند یک آموزش حرفه ای عمل می کند و کمک می کند که کارمندان دانش خود را حفظ کرده و به وظایفشان با اطمینان خاطر بیشتر عمل کنند. به گفته اندی ترینور مدیر ارشد بخش آکادمی والمارت در آمریکا این روش آموزش بسیار موثر است زیرا هنگامی که کاربر  از طریق هدست فرایندی را مشاهده می کند، مغز او احساس می کند شرایط را به طور واقعی تجربه کرده است. علاوه برآن این نوع آموزش اعتماد به نفس کارمندان را می افزاید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

2 روز پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

3 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

4 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

6 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

1 هفته پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش