دانلود ها

شکایت کاربران از شرکت مخابراتی AT&T به دلیل سهل انگاری

کالاسودا_یکی از کاربران معروف و سرمایه دار این شرکت مخابراتی به دلیل کلاهبرداری ای که از طریق سیم کارت های AT&T (ای تی اند تی) از او صورت گرفته ، از این شرکت بزرگ مخابراتی شکایت و تقاضای غرامت کرده است.

مبلغ دزدیده شده از این کاربر حدود ۲۳.۸ میلیون دلار است که قطعا رقم کمی نیست.

کارآفرین و سرمایه گذار آمریکایی آقای مایکل ترپین از شرکت مخابراتی AT&T به دلیل کلاهبرداری و سهل انگاری این شرکت شکایت کرده است.دلیل ایشان هم دزدی میلیون دلاری صورت گرفته از او با استفاده از سیم کارت های این شرکت بوده است.ترپین اعلام کرده است که او از سیم کارت های این شرکت استفاده می کرده است و سارقان هم با استفاده از شبیه سازی سیم کارت او و دزدیدن اطلاعات شخصی او خسارتی عظیم به سرمایه های وی بزنند. آقای ترپین شکایتی ۲۳.۸  میلیون دلاری از این شرکت کرده است و همچنین خواستار ۲۰۰ میلیون دلار اضافه به دلیل جبران خسارات شده است.

شرکت AT&T این اتهامات را در بیانیه ای محکوم کرده است.

به تازگی سرقت اطلاعات از طریق سیم کارت شدیدا فراگیر شده است و سارقان اینترنتی با شبیه سازی سیم کارت فرد مورد بدون اطلاع و تاییدیه ای خسارات جبران ناپذیری به فرد وارد می کنند.سیم کارت شبیه سازی شده صرفا برای دزدی از شخص ترپین طراحی شده بوده است.هنوز ارز دزدیده شده از آقای ترپین معلوم نشده است ولی قطعا این موضوع باعث نمی شود که این فرد از شکایت خود پا پس بکشد.

کلامی با خوانندگان این مطلب

کاری که این شرکت مخابراتی انجام داد مانند ساختن یک کلید وی آی پی هتلی برای یک دزد است و او بتواند هر زمان که دوست داشت به هر یک از اتاق ها سر بزند و دزدی خود را انجام دهد.همین موضوعات باعث سختگیری دولت آمریکا روی ارتباطات مخابراتی شده است.

توضیحاتی در مورد شرکت AT&T

شرکت ارتباطات راه دور آمریکا بزرگ‌ترین شرکت مخابرات تلفن ثابت، ارائه دهنده اینترنت پهن‌باند، اشتراک تلویزیون اینترنتی و دومین اپراتور شبکه تلفن همراه آمریکا است. مرکز این شرکت، در شهر دالاس، تگزاس است.

این شرکت، در سال ۲۰۱۲ به عنوان هفتمین شرکت بزرگ آمریکایی بر پایه میزان درآمد، انتخاب شد. ای‌تی اند تی، همچنین پنجمین شرکت بزرگ غیرنفتی در ایالات متحده، پس از اپل، وال‌مارت، جنرال الکتریک و بنک آو آمریکا است. این شرکت، سومین شرکت بزرگ ایالت تگزاس، پس از اکسان‌موبیل و کونوکو فیلیپس و نیز بعنوان بزرگترین شرکت شهر دالاس شناخته می‌شود.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

مطالب اخیر

تولید ۱.۲۷ میلیون خودرو برقی توسط خودروسازان آلمانی

خودروسازان آلمانی در سال ۲۰۲۳ بیش از ۱.۲۷ میلیون خودرو برقی تولید کرده و از…

3 روز پیش

خلاصه افتتاحیه WWDC 2024 در ۱۰ دقیقه

به گزارش کالاسودا، در این ویدئو خلاصه ۱۰ دقیقه‌ای از رونمایی‌های نرم افزاری اپل در…

4 روز پیش

حرکت عجیب یا معقولانه ترکیه علیه خودروهای چینی

ترکیه  علیه خودروهای چینی تعرفه ۴۰ درصدی اعمال می‌کند. به گزارش کالاسودا، در سال ۲۰۲۳،…

6 روز پیش

رونمایی از شاسی بلند Luxeed S9؛ محصول مشترک هوآوی و چری علیه تسلا

Luxeed S9؛ جدیدترین خودرو برقی، محصول مشترک هوآوی و چری در پاسخ به تسلا مدل…

1 هفته پیش

همه چیز درباره خودرو برقی تسلا مدل ۲

خودرو برقی تسلا مدل ۲ پر مخاطب ترین خودروی برقی است که جهان تقریبا چیزی…

1 هفته پیش

کشف دلیل اصلی التهاب روده توسط محققان انگلیسی

گروهی از محققان انگلیسی مدعی شدند با تجزیه و تحلیل ژنتیکی دلیل اصلی التهاب روده…

1 هفته پیش