طرح جالب چشم بادامی ها برای ایستگاه های اتوبوس

کالاسودا_چشم بادامی های آسیا ، دست به یک ابتکار جالب زده اند و با کمک پرینت های ۳D  نوعی متفاوت از ایستگاه های اتوبوس را رونمایی کرده اند .

این ایستگاه های اتوبوس به سرعت مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته و محبوب شده اند . تا جایی که عکس هایشان دست به دست می چرخد و منتشر می شود .

طی یک دهه اخیر تکنولوژی مبتنی بر چاپگرهای سه بعدی یا همان پرینت های ۳D  رشد قابل ملاحظه ای داشته و این روزها از خوراکی های پرینت شده تا لباس های ۳D  بین کاربران محبوب شده اند .

با همه این ها جهان تکنولوژی هرگز ایستا نیست و هر روز گونه ای جدید از تکنولوژی در جهان رونمایی می شود . به نظر می رسد این بار نیز چینی ها دست به ابتکار زده اند و نوعی جدید از این فناوری را رونمایی کرده اند .

درواقع آن ها موفق شده اند نخستین ایستگاه اتوبوس تمام  ۳D  را رونمایی کنند . محصولی که با توجه به وزن کم، به راحتی قابل حمل به هر نقطه شهر محسوب می شود . نکته تحسین بر انگیز در مورد این محصول ، دوستدار طبیعت بودنش است . درواقع ساخت این ایستگاه اتوبوس با استفاده از مواد بازیافتی و برخی زباله ها در کارخانه این شرکت در شانگهای صورت گرفته است. قرار است این ایستگاه های اتوبوس در نقاط مختلف این کشور نصب شده و مورد استفاده قرار بگیرند.

مبدا این طرح یک شرکت داخلی است و چینی ها برای طراحی از شرکت های خارجی کمک نگرفته اند . آن ها با استفاده از چاپگر سه بعدی BIG DELTA   این محصول را طراحی و به بازار ارائه کرده اند . محصولی که نه تنها برای تولید داخلی مناسب است ، بلکه می تواند به اقصی نقاط جهان به سهولت ارسال شود .

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

2 روز پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

3 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

4 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

6 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

1 هفته پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش