دانلود ها

عجییب ترین فناوری های دنیا که اخیرا معرفی شدند

شاید تصور کنید که نمایشگاه CES که اخیرا برگزار شد، تنها میزبان تعدادی از محصولات الکترونیک برجسته مانند مانیتور و نمایشگر است، در صورتی که محصولات دیگری نیز در این نمایشگاه معرفی شدند که ممکن است برای شما عجیب به نظر برسند. در زیر به تعدادی از عجیب ترین فناوری های دنیا که در این نمایشگاه عرضه شدند آشنا خواهید شد.

ماسک خواب Hupnos

خر و پف به یکی از مشکلات بسیاری از افراد تبدیل شده است. یکی از شرکت ها این مشکل را مدنظر قرار داده و برایش محصولی ارائه کرده است که آن را ماسک Hupnos نامیده است. این ماسک می تواند با ویبره شدن افرادی که مشکل تنفسی و خروپف دارند که وادار کند که به سمت دیگری بخوابند و این ویبره شدن آنها را بیدار کرده و با تغییر جهت خواب و تنفس موجب قطع خروپف می شود.

دستگاه حرارتی Umay

این دستگاه 179 دلاری که یک دستگاه حرارتی درمانی تلقی می شود با قرار گیری روی چشم برای رفع خستگی کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این دستگاه برای آرامش بخشیدن و رفع خستگی پس از یک روز کار خسته کننده بسیار توصیه می شود. همچنین برای کمک به چشم های خشک شده ناشی از کار بیش از حد با کامپیوتر و نوشتن مفید است. خشکی قالبا به دلیل خیره ماندن چشم روی کامپیوتر و کاهش رطوبت سطح چشم ایجاد می شود و این دستگاه با تحریک خفیف چشم ها می تواند التهابات و خشکی این ناحیه را بر طرف کند.

سشوار VoloGo

این محصول یک خشک کننده یا سشوار مو وایرلس است که از تکنولوژی تابشی مادون قرمز برای گرم و خشک کردن موهای شما استفاده می کند. عمر باتری این محصول تنها 14 دقیقه است اما می تواند در همین 14 دقیقه تمام موهای شما را بدون اتصال به برق و سیم خشک کند.

اجاق خورشیدی GoSun

شرکت GoSun Fusion قصد دارد که با تکنولوژی پخت و پز خورشیدی در روز و سیستم گرمایش الکتریکی در شب و آب و هوای ابری و بارانی  آشپزی یک خانواده را بر عهده داشته باشد. تامین مالی این پروژه بر عهده kickstarter بوده است و مدل های مختلفی از این اجاق خورشیدی موجود است. این اجاق می تواند غذاها را تنها با استفاده از نور خورشید تا درجه 550 درجه فارنهایت بپزد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

19 ساعت پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

2 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

3 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

5 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

7 روز پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش