دانلود ها

نشست هماهنگی نمایشگاه الکامپ با حضور نمایندگان سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور برگزار شد.

 بهمن حسین زاده در نشست هماهنگی نمایشگاه الکامپ که با حضور نمایندگان سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور برگزار شد به اهمیت و جایگاه فناوری های روز در نظام اقتصادی دنیا اشاره کرد و گفت:« اکنون تمام جنگ ها در دنیا در فضای سایبری و مجازی اتفاق می افتد و طی یک دهه اخیر زیرساخت های خوبی در این حوزه در کشور ایجاد شده است.»

وی نمایشگاه الکامپ را یک رویداد در سطح بین المللی عنوان کرد و افزود نمایشگاه هایی در حوزه نوآوری از جمله الکامپ و سبیت در دنیا برند شده اند و ما باید به فکر گسترش و ارتقای آن باشیم .

مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران بر این نکته تاکید کرد که با همکاری نظام صنفی رایانه ای، وزارت ICT و سازمان فناوری اطلاعات علاقه مندیم تا یک نمایشگاه بین المللی در منطقه یا خاورمیانه داشته باشیم .

برگزاری نمایشگاه الکامپ در کشورهای همسایه

وی به علاقه مندی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد و گفت: کشورهای ترکیه، ایران، آذربایجان، روسیه و افغانستان به عنوان کشورهای هدف برای برپایی نمایشگاه های حوزه IT و ICT مدنظر آقای وزیر هستند که ما می توانیم به عنوان نمایشگاه بین المللی ج.ا.ایران با این کشورها تفاهم نامه ای منعقد کرده و فضا تهاتر کنیم .

حسین زاده پیشنهاد داد که به دلیل جذابیت نمایشگاه الکامپ برای مخاطبان زمان و ساعت برگزاری این نمایشگاه در سال 98 افزایش یابد .وی به این نکته هم اشاره کرد که به دنبال تمهیدات و تسهیلاتی در راستای تغییرات ارزی و کمک به مشارکت در نمایشگاه ها قائل شویم .

در این نشست محمدباقر اثنی عشری رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای گفت: ما در هر استان ظرفیت های بزرگی در حوزه الکامپ داریم که این ظرفیت ها امکان مشارکت در الکامپ تهران را ندارند و باید به برگزاری نمایشگاه الکامپ در استانها کمک کنیم چرا که ما به نمایشگاه ها به قصد درآمد زایی نگاه می کنیم .

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به فشار تحریم ها برای حضور شرکت های سخت افزاری در نمایشگاه الکامپ اشاره کرد و گفت: به دلیل بحث های ارزی با مشکلاتی مواجه هستیم که امیدواریم با توجه به تمهیدات اندیشیده شده وضعیت بهبود یابد .

استفاده از رجیستری برای بحث ورود و خروج به نمایشگاه بین المللی تهران و پارکینگ ها از نکات دیگری بود که توسط اعضای نظام صنفی رایانه ای در این جلسه مطرح شد .

مطالب اخیر

آمریکایی‌ها ماهانه ۴۵ ساعت پای تیک تاک هستند

کاربران آمریکایی بیشترین وقت خود را در ماه صرف شبکه اجتماعی ویدئویی چینی تیک تاک…

8 ساعت پیش

واکسن ۵۰۰ هزار دلاری سرطان ۶ سال دیگر در بازار

واکسن سرطان به قیمت ۵۰۰ هزار دلار برای هر بار تزریق تا ۶ سال دیگر…

1 روز پیش

طراحی آیفون ۱۶ بدون کلید فیزیکی

آیفون ۱۶ به کلی فارغ از کلید فیزیکی سنتی است و به جای آن دکمه…

2 روز پیش

موبایل متفاوت MIAD 01 برای دوستداران ام پی تری پلیر

برند چینی Moondrop، سازنده هدفون مانیتورینگ استودیویی{IEM} پرده از رخ اولین گوشی هوشمند خود به…

4 روز پیش

هوآوی واچ فیت ۳ کپی اپل واچ است

رندرهای جدید از هوآوی واچ فیت ۳ نشان می‌دهد برند چینی قدمی فراتر از الهام…

7 روز پیش

فراخوان ۴ هزار وانت‌ سایبرتراک به دلیل نقص در پدال گاز

تسلاموتورز مجبور به فراخوان بیش از ۴ هزار وانت سایبرتراک به دلیل نقص فنی در…

7 روز پیش