نشست هماهنگی نمایشگاه الکامپ با حضور نمایندگان سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور برگزار شد.

0
180

 بهمن حسین زاده در نشست هماهنگی نمایشگاه الکامپ که با حضور نمایندگان سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور برگزار شد به اهمیت و جایگاه فناوری های روز در نظام اقتصادی دنیا اشاره کرد و گفت:« اکنون تمام جنگ ها در دنیا در فضای سایبری و مجازی اتفاق می افتد و طی یک دهه اخیر زیرساخت های خوبی در این حوزه در کشور ایجاد شده است.»

وی نمایشگاه الکامپ را یک رویداد در سطح بین المللی عنوان کرد و افزود نمایشگاه هایی در حوزه نوآوری از جمله الکامپ و سبیت در دنیا برند شده اند و ما باید به فکر گسترش و ارتقای آن باشیم .

مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران بر این نکته تاکید کرد که با همکاری نظام صنفی رایانه ای، وزارت ICT و سازمان فناوری اطلاعات علاقه مندیم تا یک نمایشگاه بین المللی در منطقه یا خاورمیانه داشته باشیم .

برگزاری نمایشگاه الکامپ در کشورهای همسایه

وی به علاقه مندی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد و گفت: کشورهای ترکیه، ایران، آذربایجان، روسیه و افغانستان به عنوان کشورهای هدف برای برپایی نمایشگاه های حوزه IT و ICT مدنظر آقای وزیر هستند که ما می توانیم به عنوان نمایشگاه بین المللی ج.ا.ایران با این کشورها تفاهم نامه ای منعقد کرده و فضا تهاتر کنیم .

حسین زاده پیشنهاد داد که به دلیل جذابیت نمایشگاه الکامپ برای مخاطبان زمان و ساعت برگزاری این نمایشگاه در سال 98 افزایش یابد .وی به این نکته هم اشاره کرد که به دنبال تمهیدات و تسهیلاتی در راستای تغییرات ارزی و کمک به مشارکت در نمایشگاه ها قائل شویم .

در این نشست محمدباقر اثنی عشری رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای گفت: ما در هر استان ظرفیت های بزرگی در حوزه الکامپ داریم که این ظرفیت ها امکان مشارکت در الکامپ تهران را ندارند و باید به برگزاری نمایشگاه الکامپ در استانها کمک کنیم چرا که ما به نمایشگاه ها به قصد درآمد زایی نگاه می کنیم .

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به فشار تحریم ها برای حضور شرکت های سخت افزاری در نمایشگاه الکامپ اشاره کرد و گفت: به دلیل بحث های ارزی با مشکلاتی مواجه هستیم که امیدواریم با توجه به تمهیدات اندیشیده شده وضعیت بهبود یابد .

استفاده از رجیستری برای بحث ورود و خروج به نمایشگاه بین المللی تهران و پارکینگ ها از نکات دیگری بود که توسط اعضای نظام صنفی رایانه ای در این جلسه مطرح شد .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها