دانلود ها

نقاط ضعف و قوت ساعت ال جی W7 چیست؟

ساعت هوشمند ال جی با مدل W7 مدتی پیش در کنار گوشی V40 ThinQ رونمایی شد. اکنون فرصت تحلیل برای بسیاری از منتقدان و بررسی این گوشی فراهم شده است که مواردی را علاقه مندان به خرید این محصول در میان گذاشته اند.

ویژگی های کلیدی Watch W7 به طور طبیعی دارای صفحه نمایش لمسی منحصر به فرد به همراه عقربه های هیبریدی و مکانیکی است. این ساعت توسط Soprod توسعه یافته است که یک شرکت سوئویسی است که کاملا روی طراحی و زیبا و بندهای این ساعت کار کرده و زمان زیادی را گذاشته است. از نظر زیبایی می توان ساعت هوشمند ال جی را با ساعت اپل واچ 4 یا سامسونگ گلکسی واچ مقایسه کرد.

استفاده از باتری در دو حالت از نقاط قوت

بخش هوشمندانه این محصول، استفاده از پردازنده اسنپدراگون ویز 2100 است که در کنار 768 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی، مشخصات فنی این ساعت را تشکیل می دهند. اگر ویژگی های هوشمند ساعت را غیرفعال کنید، باتری 240 میلی آمپری این ساعت می تواند تا 100 روز در حالت آنالوگ برای شما کار کند.

همچنین یکی دیگر از ویژگی های ساعت ال ‌جی استفاده از تراشه های سری 3100 کوالکام است. سری تراشه‌ های ۳۱۰۰ کوالکام با بهره ‌گیری از هسته ‌هایی با عملکرد در انرژی پایین، امکان اضافه کردن ویژگی‌ های جدیدی را به ساعت‌ ای هوشمند ممکن می ‌کند.

نقاط ضعف ساعت ال جی

متاسفانه این ساعت فاقد GPS است و نمی توانید روی ان حساب کنید. حسگر نرخ ضربان قلب نیز در این ساعت مشاهده نمی شود و این می تواند علاقه مندان به ورزش و دوندگی را نا امید کند چرا که نمی توانند از این ابزار برای فعالیت های ورزشی خود استفاده کنند.

همچنین از دیگر نقاط ضعف ان می توان به عدم پشتیبانی از NFC و سیستم پرداخت google Pay اشاره کرد. همچنین این اولین ساعت هوشمندی نیست که از چیپست 3100 کوالکام استفاده می کند و دیگر شرکت ها نیز این کار را پیش از این انجام داده اند.

مورد دیگر شاید قیمت بالا و 450 دلاری این ساعت باشد که حتی با وجود پشتیبانی از بند استاندارد 22 میلی متر، نمی تواند شما را ترغیب به خرید چنین محصول گران قیمتی کند که برخی از ویژگی های کلیدی که دیگر ساعت ها دارند را نیز ندارد. چنین مسائلی می تواند فروش این ساعت را اندکی محدود کند و ال جی در طراحی ساعت های بعدی خود باید این موارد را رفع و رجوع کند. نظر شما چیست؟

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

مطالب اخیر

خودرو دو سر سیتروئن

کاربر رددیت عکسی را از وب سایت سیتروئن در انگلیس منتشر کرده که در آن…

2 روز پیش

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

7 روز پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

1 هفته پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

1 هفته پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

2 هفته پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

2 هفته پیش