دانلود ها

نیکون با مدل جدیدش بازار عکاسی را غبظه کرد

کالاسودا_شرکت نیکون دوربین دیجیتال جدیدی را رونمایی کرد. این دوربین که Nikon D7500  نام دارد،  نسبت به نسخه های پیشین قیمت کمتر و کیفیتی بالاتر دارد.

طرفدار عکاسی باشید یا نه، برخی نام های برندهنای عکاسی هستند که نیازی به معرفی ندارند. نیکون یکی از همین نام ها است . برندی قدیمی و شناخته شده که از پیر تا جوان یا نامش را شنیده اند یا تجربه عکاسی با آن را داشته اند.

شاید برای کاربران امروزی که عادت دارند از طریق تلفن همراهشان به عکاسی بپردازند اهمیت استفاده از دوربین های حرفه ای چندان بارز نباشد. اما برای کاربران حکرفه ای عکاسی این بسیار مهم است که چه نوع تلفن همراهی در دست بگیرند.

دوربین جدید شرکت نیکون ، یک پدیده ارزشمند در دنیای عکاسی است. این دوربین ، به حسگر هوشمند مجهز است. بنابراین اگر چشم خود را بر روی  بخش منظره یاب قرار دهید به طور خودکار LCD دوربین را خاموش می کند.

همچنین قابلیت ISO در این دوربین نسبت به نسخه های پیشین بسیار قوی است. منظره یاب نوری این دوربین از قابلیت پوشش ۱۰۰ درصد برخوردار است. در حالی که اکثر کارشناسان حسگر قدرتمند، سیستم پیشرفته فوکوس خودکار و قابلیت تهیه ۸ عکس در ثانیه توسط آن را تحسین می کنند، امکان نصب تنها یک حافظه اس اس دی را نقطه ضعف مهمی برای این دوربین ۱۲۵۰ دلاری می دانند.

حسگر APS-C CMOS این دوربین ۲۰.۹ مگاپیکسلی است و با استفاده از آن می توان ویدئوهایی با دقت ۴K  نیز  تهیه کرد. دوربین مورد نظر ما  از توانمندی بالایی برای عکاسی در نور کم نیز برخوردار است. جک هدفون و میکروفون و ال سی دی لمسی از جمله امکانات دیگر این دوربین است.

وزن Nikon D7500 تنها ۶۴۰ گرم است . این دوربین ضد اب است و از پوشش مناسب برای حفاظت از دوربین در شرایط آب و هوایی مرطوب و دشوار برخوردار است.بنابراین می توان از این دوربین در شرایط خبرنگاری نیز به سهولت استفاده کرد.

مطالب اخیر

تولید ۱.۲۷ میلیون خودرو برقی توسط خودروسازان آلمانی

خودروسازان آلمانی در سال ۲۰۲۳ بیش از ۱.۲۷ میلیون خودرو برقی تولید کرده و از…

3 روز پیش

خلاصه افتتاحیه WWDC 2024 در ۱۰ دقیقه

به گزارش کالاسودا، در این ویدئو خلاصه ۱۰ دقیقه‌ای از رونمایی‌های نرم افزاری اپل در…

4 روز پیش

حرکت عجیب یا معقولانه ترکیه علیه خودروهای چینی

ترکیه  علیه خودروهای چینی تعرفه ۴۰ درصدی اعمال می‌کند. به گزارش کالاسودا، در سال ۲۰۲۳،…

6 روز پیش

رونمایی از شاسی بلند Luxeed S9؛ محصول مشترک هوآوی و چری علیه تسلا

Luxeed S9؛ جدیدترین خودرو برقی، محصول مشترک هوآوی و چری در پاسخ به تسلا مدل…

1 هفته پیش

همه چیز درباره خودرو برقی تسلا مدل ۲

خودرو برقی تسلا مدل ۲ پر مخاطب ترین خودروی برقی است که جهان تقریبا چیزی…

1 هفته پیش

کشف دلیل اصلی التهاب روده توسط محققان انگلیسی

گروهی از محققان انگلیسی مدعی شدند با تجزیه و تحلیل ژنتیکی دلیل اصلی التهاب روده…

1 هفته پیش