هدفون هوآوی مدل Honor AM61 با سیم اما با کاربرد بی سیم

بسیاری از کاربران هدفون های بی سیم را ترجیح می دهند، اما هدفون جدید هواوی با وجود آنکه سیم پشت گردنی دارد، اما دست و پای شما را نمی گیرد و همانند یک هدفون بی سیم عمل می کند. آنهایی که ورزش و تحرک دارند، نیازمند هدفونی هستند که به راحتی در گوش جای گرفته و کیفیت صدای خوبی هم داشته باشد. هدفون هوآوی مدل Honor AM61 یکی از گزینه های خوب در این قضیه برای شماست.

هدفونی که نیاز به گوشی هوشمند برای کنترل ندارد

این محصول با ویژگی های جذابی که دارد می تواند کاملا شما را سورپرایز کند. با کمک آن می توانید بدون وقفه در پخش موسیقی، به تماس های خود پاسخ دهید. پخش کردن موسیقی، متوقف کردن آن و تغییر حجم صدا می تواند به سادگی و با یک دکمه داخلی تعبیه شده در این هدفون انجام گیرد، بدون اینکه نیاز به متوقف کردن فعالیت های فیزیکی شما داشته باشد. بنابراین برای تنظیم صدا یا مدیریت تماس های ورودی نیازی به دسترسی به گوشی هوشمند نیست.

هدفونی مختص ورزشکاران

این هدفون از طریق بلوتوث متصل می شود و به طور اختصاصی برای ورزشکاران طراحی شده و دارای گواهینامه ضد آب، ضد تعریق و گرد و غبار است و این امکان را به شما می دهد تا فارغ از فعالیت و میزان تعریقی که دارید، با خیال راحت از این هدفون استفاده کنید. با روشن کردن بلوتوث دستگاه هوشمند و هدفون هواوی، این هندزفری در کمتر از 3 ثانیه دستگاه را شناسایی کرده و به آن متصل می شود.هدفون های بسیاری نیز این قابلیت را دارند و برای خرید هندزفری بلوتوث ارزان قیمت و جذاب می توانید این بخش را نیز مطالعه کنید.

220 اهنگ با یک بار شارژ کردن گوش کنید

با میزان باتری ای که این هدفون دارد می توانید 11 ساعت به طور مداوم اهنگ گوش کنید، چیزی حدود 220 اهنگ. زمان مکالمه با این محصول نیز 11 ساعت و زمان استندبای 240 ساعت یا 10 روز است. وزن سبک، امنیت و راحتی از دیگر ویژگی های این هدفون است و با طراحی مناسب و ارگونومیکی که دارند به خوبی داخل گوش قرار می گیرد. ورزشکاران می توانند این هندزفری را در گوش خود قرار داده و سیم آن را پشت گردن بیاندازند تا دست و پای آنها را در هنگام ورزش کردن نگیرد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

3 روز پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

4 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

5 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

7 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

1 هفته پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش