دانلود ها

ادوبی و مایکروسافت در حوزه هوش مصنوعی همکاری می کنند

کالاسودا – شرکت های ادوبی و مایکروسافت با استفاده از هوش مصنوعی، یک طبقه بندی جدید در صنعت ایجاد کردند.

شانتانو ناراین مدیر عامل ادوبی می گوید: «ما به همراه مایکروسافت توانستیم با ادغام هوش مصنوعی برای عمق بخشیدن به مدیریت ارتباط با مشتریان یک رده کاملا جدید و صنعتی ایجاد کنیم». او ادامه می دهد: «پلتفرم ابری مایکروسافت به نام Azure، کسب و کارها را قادر می سازد تا داده ها را به همان سرعت که می خواهند پردازش کنند و راه حل های سازمانی ادوبی نیز به کسب و کارها اجازه می دهد تا مشتریان را به یک پلتفرم جدید جذب کرده و آنها را با خود درگیر کنند».

او ادامه می دهد: «این همان جایی است که مشارکت ادوبی و مایکروسافت بسیار ارزشمند است، زیرا ما یک دسته بندی جدید در صنعت ایجاد کرده ایم که راهکارهای مدیریت دیجیتال و مدیریت مشتری را  در بر می گیرد».

ادوبی درآمد سه ماهه سوم خود را روز پنج شنبه اعلام کرد که این رقم انتظارات وال استریت را افزایش داده است. همچنین رشد درآمد 21 درصدی در بخش سرویس ابری جدید این شرکت را شاهد هستیم؛ سرویسی که کسب و کارهای مبتنی بر فضای ابری، توانایی یادگیری ماشینی و قابلیت های هوش مصنوعی را برای سر و کله زدن با مسائل مدیریت ارتباط با مشتری را افزایش می دهد. درآمد حاصل از ایجاد این بخش جدید که در سال 2017 راه اندازی شده است، نسبت به بخش فضای ابری فراتر رفته است.

مدیر ادوبی اعتقاد دارد که ادوبی و مایکروسافت شرکای موثری در این زمینه هستند، زیرا مایکروسافت با استفاده از پلتفرم فضای ابری Azure خود قادر است داده ها را با سرعت مدنظر پردازش کرده و راه حل های سازمانی ادوبی نیز اجازه می دهد تا مشتریان به پلتفرم جذب و با آن تعامل نشان دهند. او بیان کرد: «ما همچنان به فکر محتوا و داده ها و نحوه برخورد با محتوا و اطلاعات هستیم. این سرویس واقعا یک سرویس جذاب جدید است. همه چیز در مورد محتوای درست بر اساس هوش منتقل می شود و این یک رویکرد کاملا متفاوت است که ادوبی قدم در آن گذاشته است».

علاوه بر این خریدهایی که ادوبی در این زمینه به انجام رسانده است نیز بی تاثیر نیست، برای مثال خرید 1.68 میلیارد دلاری پلتفرم هوش مصنوعی Magento که ادوبی اکتساب آن را در ماه مه خبر دارد و پرده از شیوه جدید ارتباط با مشتریان برداشت. این خرید به ادوبی اجازه داد که پلتفرم تجارت الکترونیک در اختیار داشته باشد که با فضای ابری کار می کند و از مزیت رقابتی نیروهای فروش خود برخوردار است که دارای فروش و بازاریابی مبتنی بر سرویس ابری است.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

22 ساعت پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

2 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

3 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

5 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

7 روز پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش